حمید عسکری:

نکونام دربی بباز نیست/ خوشحالم که بالاخره VAR به دربی می‌آید

حمید عسکری خواننده مطرح پاپ که از هواداران استقلال است، امیدوار است تیم محبوبش برنده دربی باشد.

به گزارش دبل استار، حمید عسکری خواننده مطرح موسیقی پاپ اعتقاد دارد استقلال می‌تواند برنده دربی شود. عسکری در خصوص پیش بینی خود از دربی اظهار داشت: استقلال تیم خیلی خوبی است و خوب فوتبال بازی می‌کند. با وجود این که تیم از لحاظ مهره با کمبود مواجه است باز نکونام خوب کار کرده و تیم را به صدر جدول رسانده. به همین دلیل من فکر می‌کنم نکونام در دربی بباز نیست و کار خود را بلد است.

عسکری در ادامه افزود: در وهله اول دوست دارم دربی یک بازی جذاب شود و بعد استقلال برنده بازی شود. استقلال در بازی‌های قبلی هم چوب اشتباهات داوری را خورد و نظر من این است که مگر نمی‌گویند اشتباهات داوری جزیی از فوتبال است، پس چرا این اشتباهات فقط به ضرر استقلال است و یکسری تیم‌ها از این اشتباهات سود می‌برند و یک بار هم که شده ما ندیدیم استقلال از اشتباهات داوری سود ببرد.

این خواننده استقلالی در مورد این که دربی قرار است با VAR برگزار شود، گفت: فکر نمی‌کنم هیچ کسی اندازه ما استقلالی‌ها از برگزاری دربی با VAR خوشحال شده باشد. ما از اشتباهات داوری ضربه زیاد خوردیم و خوشحالم که بالاخره VAR به دربی می‌آید تا استقلال بیشتر از این دچار ضرر نشود.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12892

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها