تداوم روند سینوسی شاگردان خمز

قرمزهای تبریز در فصل جاری هنوز به ثبات لازم در نتیجه گیری دست پیدا نکرده اند.

به گزارش دبل استار، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتورسازی تبریز بود که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به نفع استقلال به پایان رسید.

اگر بخواهیم نگاهی به نتایج تراکتورسازی در این فصل بندازیم می بینیم که این تیم برد و باخت‌های پشت سر همی را تجربه کرده است آنها در ابتدای لیگ در برابر سپاهان اولین باخت خود را تجربه کردن و پس از آن نیز در برابر پیروزی متحمل شکست شدند و پس از آن دو برد را در مقابل مس رفسنجان استقلال خوزستان به دست آوردند.
این روند همچنان ادامه داشت تا جایی که تراکتوری‌ها از ۱۰ بازی ۵ برد و ۵ باخت را به دست آوردند بدون شک مربی این تیم تاکنون باید به ترکیبی نرمال می رسید اما این اتفاق رخ نداد تا تراکتورسازی وارد بحرانی عجیب شود.
حالا با باخت برابر استقلال هواداران در تعداد تراکتور کادر فنی و مدیریت این تیم را مورد انتقاد قرار می دهند و باید به فکر تغییر وضعیت تیم باشند.
پاکو خمز سرمربی اسپانیایی تراکتور بسیار امیدوار بود در این فصل از رقابت‌ها موفق شود با تیم پر طرفدار خود جایگاه خوبی در جدول بدست آورد اما این مهم رخ نداد تا او همچنان در کسب نتیجه در تراکتور ناکام بماند.
خمز فصل پیش با تراکتور در رده چهارم قرار گرفت پرشور ها حتی در آستانه رسیدن به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هم بودند اما این اتفاق رخ نداد و اکنون نیز هر چند عملکرد سینوسی را تجربه کرده اند اما باز هم با ۱۵ امتیاز در رده چهارم قرار دارند.
باید دید این تیم و در صدر آن ها مدیریت و کادر فنی چه تصمیمی برای ادامه رقابت ها خواهند گرفت و چگونه نتایج مورد انتظار هواداران را کسب خواهند کرد.

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12163

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها