آبی‌ها آماده دربی؛

استقلال برنده جدال حساس با رقیب خواهد بود

استقلال باید با آرامش خود را برای بازی مهم فصل یعنی دربی102 آماده کند.

به گزارش دبل استار، بدون شک یکی از مهم‌ترین بازی‌ها برای هواداران دو تیم آبی و قرمز پایتخت دربی است این بازی برای هر دو تیم حکم بازی مرگ و زندگی را دارد هواداران به بردن این بازی چندین روز سر از پا نمی‌شناسند و با باختن در این دیدار تا مدت‌ها غمگین خواهند بود.

استقلال اما این روزها با عملکرد خوب خود توانسته است هواداران را به این بازی امیدوار کند آبی‌ها حالا در این بازی مهم تنها به برد فکر می‌کنند و خود را بالاتر از رقیبی می‌دانند که هرچند از حمایت غیبی برخوردارند اما آنها را توان مقابله با استقلال نیست.

قرمزها در بازی دربی تنها دلخوش به گرفتن تک امتیاز خواهند بود اما این اتفاق رخ نخواهد داد و شاگردان نکونام دربی را به بهترین شکل به نفع خود به پایان خواهند رساند آن چیزی که اکنون آبی‌ها با آن نیاز دارند آرامش کامل و فضایی به دور از حاشیه است تا بتوانند عملکرد خود را به بهترین شکل نشان دهند.

استقلال حالا پس از انجام دادن بازی خود در لیگ برتر چند روز مانده به دربی تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا برای این دیدار مهم به بالاترین سطح آمادگی برسد بدون شک در دربی بازیکنان استقلال بهترین عملکرد خود را به نمایش خواهند گذاشت و تمام تلاش خود را برای برد در این دیدار انجام خواهند داد.

آن چیزی که در این دیدار برای استقلال بسیار مهم است شکست دادن تیم حریف و به دست آوردن سه امتیاز این بازی حساس است استقلال هیچ وقت این موقعیت خوب را از دست نخواهد داد و تیم رقیب را که تا دندان مسلح است و علاوه بر بازیکنان خوبی که دارد از حمایت های دیگران نیز برخوردار است را شکست خواهد داد تا نشان دهد این استقلال است همه آن ها را با هم از پیش رو برمی‌دارد.

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12821

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها