صف آرایی نکونام و ربیعی

محمد ربیعی و جواد نکونام تاکنون موفق به شکست یک‌دیگر در مسابقات لیگ برتر نشده‌اند.

گزارش دبل استار، ربیعی کار خود را در لیگ برتر با مس رفسجان از لیگ نوزدهم آغاز کرد و ۴ سال روی نیمکت نارنجی‌پوشان رفسنجانی حضور داشت. او طی این مدت مسابقات مختلفی را مقابل تیم‌هایی که رهبری آن‌ها برعهده جواد نکونام بوده، برگزار کرده، اما نه ربیعی و نه نکونام در هیچ‌یک از مسابقات به نتیجه‌ای غیر از تساوی دست پیدا نکرده‌اند.

در این بین یک آمار قابل توجه دیگر این است که محمد ربیعی با وجود نمایش‌‌های گاها بسیار خوبی که شاگردانش طی سال‌های اخیر در مقابل استقلال ارائه کرده‌اند، موفق به کسب پیروزی برابر این تیم نشده است و حالا در شرایطی دو تیم استقلال و ذوب‌آهن روز آینده با سرمربی‌گری محمد ربیعی و جواد نکونام برابر هم صف‌آرایی می‌کنند که این آمارها مسابقه حساس دو تیم را تحت تاثیر قرار داده است.

حساس‌ترین مسابقه روز سوم هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر در دوره بیست و سوم روز آینده از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود و باید دید سرانجام کدام مربی از میان نکونام و ربیعی موفق به شکست همتای خود می‌شود. و البته باید دید ربیعی سرانجام می‌تواند پس از سال‌ها موفق به شکست استقلال با ذوب‌آهن شود یا خیر.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12450

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها