استقلال تنها تیمی بوده که سفت و سخت سقف قرارداد را رعایت کرد

بازیکن سابق استقلال گفت: بهترین بازی استقلال را در این فصل دیدیم، چه در فاز دفاعی و چه در فاز حمله تیم نقصی نداشت. در بخش حمله هم استقلال بسیار خوب ظاهر شد و مهره‌های تهاجمی توانستند بهترین عملکرد را داشته باشند.

به گزارش دبل استار، علیرضا اکبرپور، بازیکن سابق استقلال، درباره برتری این تیم مقابل تراکتور تبریز در لیگ برتر اظهار کرد: بهترین بازی استقلال را در این فصل دیدیم، چه در فاز دفاعی و چه در فاز حمله تیم نقصی نداشت. در بخش حمله هم استقلال بسیار خوب ظاهر شد و مهره‌های تهاجمی توانستند بهترین عملکرد را داشته باشند.

او ادامه داد: تراکتور تلاش خود را کرد تا بازنده نباشد ولی کیفیت بازی استقلال بهتر بود. باید به اینکه توجه داشته باشیم که استقلال توانسته در این فصل به یک موفقیت خوبی برسد و آن هم این است که این تیم در همه بازی‌های خانگی این فصل خود به برتری رسیده است.

بازیکن سابق استقلال درباره حل مشکلات میان سرمربی و مدیرعامل استقلال افزود: خیلی خوب است علی خطیر و جواد نکونام اختلافات را کنار گذاشته و با تعامل با یکدیگر به دنبال موفقیت تیم باشند. استقلال بیشتر از هر زمان دیگری به آرامش نیاز دارد و نباید اتفاقی باعث شود تمرکز آبی‌پوشان از بین برود.

بلانکو یک گلزن است

اکبرپور درباره عملکرد بلانکو در خط حمله استقلال بیان کرد: بلانکو نشان داد کیفیت بالایی دارد و می‌تواند در بازی‌های بعدی با هماهنگی بیشتر با بازیکنان تیم، در گلزنی مثمرثمرتر باشد. او ثابت کرد یک مهاجم گلزن است و قطعاً در داربی هم به تیم می‌تواند کمک کند.

او تصریح کرد: نکونام تیمی قدرتمند را درست کرده که بازیکنان برای رسیدن به پیروزی از همان دقیقه نخست تلاش می‌کنند و اگر شرایط را به سمتی ببرد که روند پیروزی‌هایش ادامه داشته باشد، شانس اصلی کسب عنوان قهرمانی خواهد بود. هیچ کارشناسی ابتدای فصل فکر نمی‌کرد استقلال امسال در لیگ چنین شرایطی را داشته باشد اما نکونام و بازیکنان نشان دادند با زحمت و تلاش در فوتبال می‌توان به موفقیت رسید.

بازیکن سابق استقلال درباره شایعه کسر امتیاز از این تیم به خاطر عدم رعایت سقف قراردادگفت: استقلال تنها تیمی بوده که سفت و سخت سقف قرارداد را رعایت کرد و حتی برای اینکه قرارداد بلانکو ثبت شود تعدادی از بازیکنان قرارداد خود را کاهش دادند و به نظرم اینها همه شایعه سازی است.

منبع خبر : به نقل از ایسنا

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12188

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها