مروری بر هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا؛

توقف یونایتد در استانبول و برد پرگل توپچی‌ها

ادامه رقابت های چمپیونز لیگ اروپا شب گذشته برگزار شد.

به گزارش دبل استار، هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا با ۸ بازی در شهرهای مختلف قاره سبز در شب دوم بین گروه‌های چهارگانه اول تا چهارم برگزار شد و تکلیف بعضی تیم‌ها برای صعود به هفته آخر کشیده شد و ما در این گزارش به مرور بازی‌های شب دوم هفته پنجم خواهیم پرداخت.
گروه A
در گروه اول این دیدارها در استانبول ترکیه دو تیم گالاتاسرای ترکیه و منچستریونایتد به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به نتیجه مساوی ۳بر۳ رسیدند تا هنوز برای صعود امیدوار باشند.در دیگر بایرن‌مونیخ و کپنهاگن دانمارک به تساوی بدون گل رسیدند. در آخرین بازی منچستریونایتد میزبان بایرن‌مونیخ خواهد بود و کپنهاگن از گالاتاسرای پذیرایی خواهد کرد. در جدول بایرن مونیخ با ۱۳ امتیاز صدرنشین می باشد و گالاتاسرای و کپنهاگن ۵ امتیاز و منچستریونایتد ۴ امتیاز دارند.
گروه B
در این گروه سویا در خانه با نتیجه ۳بر۲ مغلوب آیندهوون شد تا رتبه سومی خود هم در خطر ببیند. در دیگر دیدار این گروه، آرسنال با ۶ گل لانس را در هم کوبید. در هفته آخر این گروه آیندهون با آرسنال و لانس و سویا به مصاف هم می روند. در جدول آرسنال ۱۲، آیندهوون ۸، لانس ۵ و سویا ۲ امتیاز دارند.
گروه C
رئال‌مادرید در بازی پنجم هم با برد ناپولی ۱۵ امتیازی شد و در دیگر دیدار این گروه هم براگا و یونیون برلین به تساوی ۱بر۱ رسیدند. در جدول رئال مادرید ۱۵، ناپولی۷ براگا ۴ و یونیون برلین ۲ امتیاز دارند. در آخرین هفته این دیدارها ناپولی و براگا به مصاف هم می روند و یونیون برلین از رئال مادرید پذیرایی می کند.
گروه D
زیباترین بازی این هفته بین بنفیکا و اینتر برگزار شد که اینتر بازی ۳بر۰ باخته را به تساوی ۳بر۳ کشاند. در دیگر بازی رئال سوسیه‌داد و سالزبورگ هم بدون گل مساوی شدند. در هفته آخر اینتر و سوسیه‌داد برای صدرنشینی به مصاف هم می روند و دو تیم سالزبورگ و بنفیکا هم برای اعاده حیثیت و کسب سهمیه لیگ اروپا به مصاف هم می روند. در جدول سوسیه‌داد و اینتر میلان با ۱۱ امتیاز صعود خود را قطعی کرده و سالزبورگ و بنفیکا ۴و۱ امتیازیند.
هفته آخر این دیدارها در تاریخ ۲۱ آذر برگزار می‌شود تا تکلیف بقیه تیمها برای صعود مشخص شد و باید منتظر ماند که آیا منچستریونایتد به دور بعد صعود می کند یا باز هم تن هاخ یک شکست دیگر را تجربه خواهد کرد.

 

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12589

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها