شکایت استقلال از مربی،باشگاه و بازیکنان پرسپولیسی

باشگاه استقلال قصد دارد به صورت دسته‌جمعی از سرمربی، مدیر و برخی از بازیکنان پرسپولیس بابت رفتار تحریک آمیز و غیر ورزشی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کند.

به گزارش دبل استار، اتفاقات و حاشیه‌های شهرآورد صدودوم همچنان از سوی سرخابی‌ها ادامه دارد و آنها همچنان با قدرت به شکایت از یکدیگر می‌پردازند.

باشگاه پرسپولیس در چند روز اخیر شکایت‌های متعددی از استقلال انجام داده است.

استقلالی‌ها پس از پایان شهرآورد از یحیی گل‌محمدی به در پی تهمت یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس به رییس فدراسیون فوتبال و مدیر عامل باشگاه استقلال و ادعای کذب درباره رابطه مهدی تاج و دکتر علی خطیر، باشگاه استقلال از سرمربی پرسپولیس به کمیته های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

آبی‌پوشان شکایت بعدی خود را از باشگاه پرسپولیس انجام دادند، آنها به دلیل عبور از سقف قراردادها و استفاده از بازیکن غیر مجاز از باشگاه پرسپولیس شکایت کردند.

حالا از اردوگاه آبی‌پوشان خبر می‌رسد باشگاه استقلال قصد دارد روز دوشنبه از یحیی‌ گل‌محمدی، افشین پیروانی، شهاب زاهدی،سعید صادقی، محمد حسین کنعانی‌زادگان،امید عالیشاه،گئورگی گولسیانی بابت رفتار تحریک آمیز و غیر ورزشی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کند.

دربی ۱۰۲ پایتخت بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13039

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها