با وجود این همه بدهی؛

معمای بزرگ درباره حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان

قرمز ها با این همه بدهی بین المللی چگونه موفق شدند از حذف شدن از رقابت ها فرار کند.

به گزارش دبل استار، رسیدن تیم پرسپولیس به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با حرف و حدیث های زیادی همراه بود و این تیم سرانجام با حرف و حدیث های زیاد به این تورنومنت رفت.

اما رسیدن این تیم به لیگ قهرمانان آسیا جای سوال دارد؟ قرمز ها با این همه بدهی بین المللی چگونه موفق شدند از حذف شدن از رقابت ها فرار کند.

این تیم برای رسیدن به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مجوز گرفته است ولی در روز ها و چند هفته اخیر شکایت های زیادی از این تیم شده است که نشان می دهد مجوز صادر شده برای این تیم با اگر و اما های زیادی همراه بوده است.

اگر بخواهیم فهرستی از بازیکنانی که از این تیم شکایت کرده اند نام ببریم نام های زیادی در این فهرست قرار دارند دیاباته، رادوشویچ، پریرا و چندین بازیکن دیگر در این لیست هستند.

در روزهایی که استقلال به شدت از بحران مالی رنج می‌برد و از فدراسیون تقاضای کمک داشت آنها به تقاضاهای این تیم دست رد زدند اما این روزها می‌شنویم که همان‌هایی که پرداخت حق مطالبات استقلال را از این تیم دریغ کردند و حتی حق تیم را ندادند حالا دست و دلباز شدند و برای تیم پرسپولیس خرج‌های فراوانی می‌کنند.

وام های زیادی به تیم قرمز داده شده است که مشخص نیست چقدر و با چه شرایطی دریافت شده است اما همین وام ها برای استقلال با اگر و اما های زیادی همراه بود.

تیم پرسپولیس که بدهی های صد ها هزار میلیاردی دارد مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورده است اما استقلال با بدهی های به مراتب کمتر مجوز این بازی ها را بدست نیاورده است.

استقلال که با قهرمانی بدون شکست در لیگ برتر توانست مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورد با کارشکنی های خیلی ها نتوانست در این بازی ها به میدان رود و از بازی های آسیایی کنار گذاشته شد.

حالا که فدراسیون می توانست کمک کند چرا آن زمان که استقلال بشدت به این کمک ها نیاز داشت این کار را برای آبی ها نکرد مگر دو تیم با هم فرق دارند که فدراسیون فقط به تیم سرخ تمایل دارد آن ها برای رسیدن شاگردان گل محمدی لیگ قهرمانان آسیا از هیچ کاری دریغ نکردند اما برای استقلال هیچ کاری نکردند.

 

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12678

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها