آرمان، پرتلاش اما بدشانس

آرمان رمضانی بازیکن پرتلاش که با قلب خود برای استقلال بازی می‌کند.

به گزارش دبل استار،آرمان رمضانی یکی از بازیکنان جنتلمنی است که همیشه و در همه حال مورد احترام هواداران بزرگ استقلال بوده است. آرمان رمضانی بدون تردید مهمترین گل زندگیش را برای استقلال و در دیدار مقابل شهرخودرو در ورزشگاه آزادی به ثمر رساند که همان گل به قهرمانی بدون شکست تیم فرهاد مجیدی در لیگ ۲۱ کمک شایانی کرد.

این مهاجم بلندبالا هر وقت به بازی آمده همه تمام تلاش خود را می کند و مهم نیست از دقیقه یک به بازی بیاید و یا دقیقه ۹۰ پای به میدان بگذارد.او بخاطر همین تلاش‌های خود و آرامشی که دارد همیشه و در زمان هر سرمربی که بوده، مورد توجه آنها قرار می‌گیرد.

آرمان در این فصل هنوز نتوانسته برای استقلال گلزنی کند و در دو دیداری که از بازی با مس رفسنجان و هوادار تهران انجام داده خیلی تلاش کرده تا بتواند برای استقلال گلزنی کند که توپ های او هنوز وارد دروازه حریفان نشده است.البته در دیدار با هوادار یک توپ او وارد دروازه هوادار شد که داور آن گل را آفساید اعلام کرد.

رمضانی در دیدار با هوادار یکی دو موقعیت خوب داشت تا بتواند دروازه هوادار را باز کند که موفق به زدن گل نشد.رمضانی اما در طول بازی تلاش قابل توجهی برای بازگشت تیمش به بازی انجام داد و توانست با ساباندن توپ در شلوغی محوطه جریمه با یک ضربه سر حساب شده، توپ را مقابل پای مهرداد محمدی انداخته و زمینه‌ساز گل تساوی‌بخش تیمش شود تا با یک پاس گل به کار خود در این مسابقه پایان دهد.

به هر حال آرمان یک بازیکن پرتلاش می باشد که با قلب خود برای استقلال بازی می‌کند و باید منتظر بود که او کی اولین گل خود را برای استقلال به ثمر می رساند اگر بدشانسی به او اجازه بدهد.

 

منبع خبر : محسن بهره بردار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11694

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها