پنجمین برد با طعم شیرین بازگشتِ 

استقلال در برابر هوادار موفق شد بازی باخته را با برد عوض کند.

به گزارش دبل استار،از هفته ششم رقابت های لیگ برتر استقلال موفق شد در یک بازی دراماتیک و رویایی با نتیجه سه بر دو تیم هوادار را شکست دهد و با کسب ۱۵ امتیاز سایه به سایه تیم های بالای جدولی حرکت کند.

استقلال که برای نخستین بار در این فصل از حضور و حمایت هواداران خود در ورزشگاه آزادی بهره می برد خیلی زود روی یک غافلگیری دروازه خود را باز شده دید که تمام ورزشگاه در شوک فرو رفته بود و آن ها هنوز از این شوک رهایی نیافته بودند که دوباره روی بدشانسی و اشتباه ایمان سلیمی در دفع کردن توپ گل دوم وارد دروازه استقلال شد و همه از آن چیزی که پیش آمده بود و می دیدند مات و مبهوت شده بودند.

بازیکنان استقلال که دلگرم حضور هوادارانشان بودند و از حمایت آن ها برخوردار می شدند با حملات متعدد خود روی دروازه حریف مدافعشان را وادار به خطای پنالتی کردن و توانستند توسط کوین یامگا یکی از گل های خورده را جبران کنند.

آبی پوشان که در نیمه دوم سرتا پا حمله شده بودند و با تعویض ها وتغییر تاکتیک توسط کادر فنی به دنبال پیروزی بودند بالاخره توسط مهرداد محمدی که موفق شده بود دو بار دروازه حریف را باز کند به پیروزی‌ برسند و یک کامبک تاریخی را رقم بزنند.

فارغ از همه این ها نباید از درخشش مهرداد محمدی و نبوغ او روی زدن سوم گل آبی پوشان به سادگی گذشت که در همین مقطع کوتاه توانست خود را به مرز آمادگی برساند و علاوه بر زدن گل هزارم و ماندگار کردن اسمش در تاریخ باشگاه استقلال در اولین بازی استقلال با حضور هوادارانش هم خود را در دل همه آبی دوستان جا بندازد و نوید درخشش و روزهای بهتر را با او بکشند.

چیزی که بیشتر از پیروزی و کسب سه امتیاز هواداران استقلال را خوشحال کرده است کامبکی بود که آن ها توانستند در این بازی به ثمر برسانند این کامبک نه تنها به آبی پوشان یک پیروزی هدیه داد بلکه درس های بزرگی را هم به بازیکنان و هواداران استقلال آموخت که می توان به تسلیم نشدن و جنگیدن آن ها تا لحظه آخر هر بازی ، خود باوری ،اعتماد به نفس ، نا امید نشدن و درس های دیگری که آن ها را در این بازی به خوبی معنا کردند.

استقلال با این برد موفق شد به پنجمین پیروزی خود در لیگ برتر دست یابد و هم چنین آمار ۱۰۰ درصد پیروزی خود را مقابل تیم هوادار حفظ کنند و در پنج رویارویی دو تیم با یکدیگر موفق به شکست آن ها شود.

 

 

منبع خبر : صابر مهدویان

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11692

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها