جزیره کیش گزینه مورد نظر بازی های خانگی استقلال

جزیره کیش یکی از اماکن مد نظر استقلال برای برگزاری دیدارهای خانگی خودش است.

به گزارش دبل استار،ورزشگاه آزادی و به ویژه زمین چمن آن نیازمند مرمت اساسی است و به همین خاطر احتمال دارد استقلال و پرسپولیس از اواسط آبان تا پایان نیم فصل اول دیدارهای خانگی خود را خارج از تهران برگزار کنند. استقلالی‌ها چند شهر را برای انجام این مهم مد نظر قرار داده‌اند که جزیره کیش هم یکی از آنها محسوب می‌شود. علی خطیر چند روز قبل به کیش سفر کرد و امکانات این جزیره مرجانی جهت سفر احتمالی آبی پوشان در پاییز و اوایل زمستان را مد نظر قرار داد.

زمین جام جهانی

یکی از نکات ویژه موجود در زمین چمن ورزشگاه کیش، کیفیت مطلوب آن است. این چمن با تکنولوژی هیبریدی عمل آمده و تلفیقی از چمن طبیعی و مصنوعی تلقی می‌شود. تکنولوژی فوق هم اکنون در استادیوم‌های قطر به کار گرفته می‌شود و سال گذشته اغلب زمین‌هایی که رقابت‌های جام جهانی روی آن برگزار شد دقیقاً به همین سبک ساخته شده بودند.

گنجایش ۷۰۰۰ نفره

ورزشگاه کیش علاوه بر استقلال می‌تواند پذیرای هوادارانش هم باشد. این استادیوم ظرفیت حضور ۷ هزار تماشاچی را دارد و اگر مجوز حضور استقلال در این جزیره صادر شود، تماشاگران هم میتوانند مسابقات شاگردان جواد نکونام برابر حریفان خود را از نزدیک در مروارید خلیج فارس تماشا کنند. البته اینکه به اندازه تمام ظرفیت ورزشگاه بلیط فروشی بشود یا تعداد تماشاچیان حاضر در استادیوم کمتر از کل حجم سکوهای ورزشگاه باشد، مساله‌ای است که شورای تامین اختیار تصمیم‌گیری پیرامون آن را دارد.

 

صدور مجوز

 

با این تفاسیر اما هنوز حضور استقلال در جزیره کیش قطعی نشده است. محمود پازوکی رئیس هیئت فوتبال این جزیره در رابطه با ماجرای فوق به خبرورزشی گفت: ما از حضور تیم‌های پرطرفدار در این جزیره استقبال می‌کنیم و امکانات کاملی هم برای پذیرایی از آنها وجود دارد. پیرامون فرودگاه و هتل که اصلاً بحثی نیست در مورد زمین هم باید بگویم در آن واحد دو استادیوم برای برگزاری مسابقات و دو زمین تمرین خیلی خوب هم داریم. برای حضور تماشاچیان هم مشکلی وجود ندارد و با تمام ارگان‌ها هماهنگ می‌کنیم و مجوز لازم را می‌گیریم. مدیریت باشگاه استقلال از امکانات ما راضی بود اما قرار شد پس از بررسی نهایی در تهران در صورتی که کیش را انتخاب کردند به سازمان لیگ نامه بزنند تا نمایندگان آنها به این جزیره سفر کنند و استادیوم ما را مورد تایید قرار بدهند و پس از آن به صورت رسمی خبرش اعلام شود. حالا دیگر با خود استقلالی‌هاست که می خواهند به کیش بیایند یا خیر؟ اگر مسابقات استقلال یا هر تیم دیگری در اینجا برگزار شود، قطعاً ما و مردم شریف کیش میزبانان بسیار خوبی برای این دوستان خواهیم بود.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11690

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها