سانسور حمایت ویژه استقلالی‌ها از نکو

تشویق و حمایت هواداران استقلال از سرمربی تیم شان از دید مخاطبان تلویزیون دور ماند.

به گزارش دبل استار،پخش مسابقات فوتبالی در همه جای دنیا علاوه بر اینکه به یک مقوله ابتدایی تبدیل شده، بلکه حقی است که هر تیمی برای خود و هوادارانش قائل است.

مسئله ای که علاوه بر عدم پرداخت حق پخش به تیم ها، این روزها شاهد عدم پخش و یا پخش با تاخیر مسابقات از تلویزیون هستیم. رسانه ای که خود را جریان اصلی معرفی کرده اما با ایجاد چنین مشکلاتی، مخاطبانش را از دست خواهد داد.

امروز و از ساعت ١۶:٢٠ دو تیم استقلال و تراکتور برای پنجاه و پنجمین بار به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تاخیر حدودا ۶ دقیقه ای از شبکه سه تلویزیون پخش شد. اتفاقی که در بازی گذشته این تیم مقابل شمس آذر قزوین نیز رخ داده بود.

در واقع یکی از وظایف تلویزیون بازتاب تصاویر ویژه و زیبا برای هواداران است. چیزی که کارگردان پخش زنده بازی استقلال و تراکتور آن را نادیده گرفت. آن هم در شرایطی که در کشورهای حاشیه خلیج فارس و همچنین در اروپا، شاهد خلق تصاویر زیبا در ورزشگاه ها هستیم.

این بار اما هواداران استقلال تهران که برای تماشای این مسابقه از تلویزیون برنامه ریزی کرده بودند، باز هم شاهد تاخیر در پخش مسابقه تیم شان بودند. جایی که در ورزشگاه آزادی و به وقت دقیقه ۶ این مسابقه، هواداران حاضر در ورزشگاه حمایت ویژه ای از جواد نکونام، سرمربی این تیم، داشتند که از دید هواداران در منزل و محل کار، دور ماند.

هوادران استقلال که امروز اجازه انجام آتش بازی خاص خود را نداشتند، قصد انجام تشویق و حمایتی خاص از سرمربی تیم شان را داشتند که این اتفاق از دید مخاطبان تلویزیون دور ماند.

این مشکلات و مشکلات از این دست علاوه بر ایجاد شائبه در ذهن مخاطبان و هواداران، این سوال را مطرح می کند که آیا در پخش مسابقات سایر تیم ها نیز شاهد این مسائل هستیم یا خیر؟

 

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12143

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها