حضور آرمین سهرابیان در دربی قطعی شد

سرمربی استقلال به حضور مدافع این تیم در دربی امیدوارتر شد.

به گزارش دبل استار، تیم فوتبال استقلال پس از چند روز استراحت، دور جدید تمرینات خود را از سر گرفته اما با توجه به غیبت تعدادی از بازیکنان در اردو تیم‌های ملی بزرگسالان و المپیک، تمرینات آبی پوشان با نفرات کامل برگزار نمی‌شود. به همین خاطر با صلاحدید سرمربی تیم بازیکنانی از تیم‌های پایه‌ای باشگاه در کنار سایر نفرات به انجام برنامه‌های تیمی می‌پردازند.

آرمین سهرابیان ورودی تابستانی استقلال که در ابتدای فصل جاری به دلیل مصدومیت چند بازی را از دست داده بود، با استارت دوباره تمرینات آبی‌ها در کمپ حجازی حضور یافته و به انجام تمرینات انفرادی و اختصاصی مشغول است.

گفته می‌شود این بازیکن تا حدود ۱۲ روز دیگر می‌تواند به تمرینات گروهی اضافه شود. به این ترتیب با توجه به اعلام سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ مبنی بر اینکه دربی ممکن است بین آبان و آذر برگزار شود، به نظر می‌رسد سهرابیان فرصت کافی برای ریکاوری بعد از مصدومیت و پیدا کردن شرایط مسابقه را دارد که این مساله جواد نکونام و همکارانش را به تکمیل مهره‌های خط دفاعی در بازی مهم هفته پنجم، بیش از پیش امیدوار می‌کند.

بازیکنان استقلال قرار است در هفته جاری و طی روزهای پیش رو در دیداری دوستانه به میدان بروند که هنوز برنامه ریزی نهایی در این خصوص انجام نشده است.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10624

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها