پرسپولیس تیم بزرگی است،اما نمی‌توانند دو قهرمانی ما در آسیا را کتمان کنند

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: پرسپولیسی‌ها نمی‌توانند دو قهرمانی ما در آسیا را کتمان کنند، پس احترام گذاشتن باید دو طرفه باشد.

به گزارش دبل استار، نشستن روی صندلی سرپرستی تیم بزرگ و پرطرفدار استقلال و برطرف کردن مسائل و حواشی این تیم‌ها کاری بسیار سخت است. علی سامره که خودش از جنس فوتبال و کاملاً از نوع استقلالی‌اش هم هست خیلی خوب توانسته وظایفش را انجام دهد. او خوب می‌داند که در روزهای حساس لیگ نباید بیش از این به حواشی پرداخت.

اتفاقات این روزها پیرامون باشگاه شما و پرسپولیس حواشی زیادی به همراه داشته است.

قرار شد دیگر به این مسأله خیلی نپردازیم، واقعیت این است که دوستان شروع‌کننده این مسأله بودند، ما هم از تیم خودمان دفاع کردیم. امیدواریم از این به بعد همه اتفاقات عادلانه و به دور از هیاهو رقم بخورد. ما حتی به بازیکنان خودمان هم گفتیم در این رابطه دیگر مصاحبه‌ای انجام ندهند.

اهالی فوتبال هم دوست دارند که این حواشی پایان پیدا کند.

ما باید به همدیگر احترام بگذاریم. پرسپولیس تیم بزرگی است، چند بار هم قهرمان شده و چندین نایب قهرمانی در آسیا داشته، اما نمی‌توانند دو قهرمانی ما در آسیا را کتمان کنند، پس احترام گذاشتن باید دو طرفه باشد.

گفته شده از شما هم شکایت کرده‌اند.

من در جریان نیستم، اما من گفتم که یک هفته داوری باب میل‌شان نبود و نگفتم که به نفع و یا ضررشان بود. اما به قول معروف حرف را بیندازید صاحبش برمی‌دارد.

پرسپولیسی‌ها شما را آغاز کننده می‌دانند.

قبل از همه باشگاه استقلال از آنها به طور رسمی شکایت کرد، بعد آنها سر کم کردن قرارداد بازیکنان ما، کنایه زدند که بعد از آن آقای نکونام خیلی محترمانه بدون اینکه از کسی اسم بیاورد در این باره صحبت کرد. در واقع شروع‌کننده آنها بودند و الان می‌گویم ما دیگر تصمیم نداریم به این مسائل بپردازیم و باید همه تمرکزمان را روی تیم‌مان بگذاریم.

مشکل کارت بازی مهدی هاشمی نسب چه زمانی برطرف می‌شود؟

به امید خدا مسأله‌ای که برای مهدی هاشمی‌نسب به وجود آمده، با کم شدن قرارداد تعدادی از بازیکنان، به همین زودی‌ها برطرف شده و ما شاهد حضور دوباره و تأثیرگذار مهدی روی نیمکت هستیم. او باید روی نیمکت باشد چون به هیچ وجه نمی‌توان تأثیر حضورش را منکر شد.

تکلیف بازی با تراکتور چه شد؟

ما منتظر اعلام فدراسیون و سازمان لیگ هستیم.

چه انتظاری دارید؟

انتظار ما این است با توجه به حساسیت بازی‌ها و فاصله کم تیم‌های بالای جدول تمام مسابقات این هفته برگزار شود. در واقع درخواست ما این است که یا تمام بازی‌ها برگزار شود یا هیچ کدام.

هفتمین سالگرد منصور پورحیدری را پشت سر می‌گذاریم…

خدا رحمتش کند، بدون شک یکی از اسطوره‌های تکرار نشدنی باشگاه استقلال و فوتبال ایران است. من خاطرات بسیار زیادی از ایشان دارم و درس‌های زیادی هم آموخته‌ام.

از همان خاطرات بفرمایید.

یادم هست در یک بازی تدارکاتی ۱۶ تا فرصت تک به تک را از دست دادم اما تعویضم نکرد. یک بار هم با اینکه بازیکن فیکس تیم فجر بودم شب قبل از بازی به اتفاق داود سیدعباسی و فراز فاطمی گیم بازی می‌کردیم. منصورخان هم عادت داشت به اتاق بچه‌ها سر بزند، که خوب استراحت کنند، اما همان شب منصورخان وارد اتاق ما شد، فراز خودش را به خواب زد، من از ترکیب اصلی خارج شدم و فراز که ذخیره من بود، جایم بازی کرد. یک خاطره من هم مربوط به دربی می‌شود، همان مسابقه که ما دو بر صفر باختیم، حدود دقیقه ۸۵ به زمین رفتم، دقیقه ۹۵ اخراج شدم، بعد داور هم بلافاصله بعد از اخراج من سوت پایان بازی را زد. منصورخان در رختکن گفت، فردا ۱۰ صبح بیا باشگاه، وقتی رفتم پرسید چرا اخراج شدی، گفتم آقا به خاطر بازی نکردنم خیلی ناراحت بودم و فیلم بازی را هم ببینید در همان ۱۰ دقیقه همه تلاشم را کردم. خدا بیامرز خیلی به نظم و انضباط اهمیت می‌داد و من خیلی خوش شانس بودم که افتخار شاگردی‌اش را داشتم.

منبع خبر : به نقل از روزنامه ایران ورزشی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12034

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها