وقتی زمین کج است؛ 

پرسپولیس بباز بود یا نه؟! 

هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس معتقد بودند که «پرسپولیس به النصر بباز نیست».

به گزارش دبل استار ،درست پس از قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و همگروه شدن پرسپولیس و النصر، هواداران و پیشکسوتان این باشگاه معتقد بودند که «پرسپولیس به النصر بباز نیست». این قاطعیت در گفتار اما پس از شکست دو بر صفر مقابل النصر گویا باعث شد تا آنهایی که پرسپولیس را بازنده نمی‌دیدند در این مورد تجدید نظر کرده و «ترس» را عامل باخت پرسپولیس عنوان کنند، و “إلّا این تیم بباز نبود”.

اینکه از شب گذشته عالم و آدم، (پرسپولیس) از شرایط و امکانات فعلی فوتبال ایران ناراضی شده‌اند جای تعجب ندارد چرا که برایشان عادت شده با امکاناتی بهتر از دیگر تیم‌ها پا به میادین گذاشته و به وقت شکست و ناکامی قصور را بر گردن دیگران بیندازند. همیشه پیش از مسابقات مهم حماسه سرایی کرده اما به وقت پاسخگویی از آن سر باز می‌زنند.

شاید اگر VAR نبود، داور، ایرانی بود و ترابی مصدوم نمی‌شد این حماسه سرایی ها حتی با نتیجه مساوی برابر النصر ادامه‌دار بود و شاهد این داستان‌ها بودیم که بیرانوند با مصدومیت بازی کرده است.

اتفاق جالب این شکستی که حالا هیچ کس آن را عهده‌دار نمی‌شود به همان اتفاقات لیگ بازمی‌گردد که اتفاقا در مورد پرسپولیس هم آن را پوشش خبری نمی‌دهد. از اشتباه سرلک در گرفتم کارت زرد دوم تا صحنه‌های مشکوک داوری که اگر در لیگ برتر رخ داده بود، دست کم پرسپولیس با النصر مساوی می‌کرد و ده نفره نمی‌شد. شاید با اتفاقات دیشب برای اولین بار بود که در شرایط درست و برابری با تیمی رقابت کردند.

مشکلی که در رابطه با پرسپولیس وجود دارد عادت داشتن به چیزی که در شرایط عادی اگر برایشان رخ دهد، از آن متضرر خواهند شد. در واقع آنها با چیزی شکست خوردند که برای رسیدن به میزبانی ناچار به تهیه آن بودند.

 

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10884

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها