۸ شهریور،روزی که سرژیک بار سفر بست

سرژیک تیموریان بازیکن اسبق استقلال در چنین روزی بر اثر تصادف جان خود را از دست داد.

به گزارش دبل استار، سرژیک تیموریان از بازیکنان ارمنی استقلال بود که مانند دیگر ارمنی ها استقلال را برای بازی کردن انتخاب کرد.سرژیک از آرارات تهران و در سال ۱۳۷۵ با نظر ناصرخان حجازی به استقلال پیوست که در حال پوست اندازی بود.

سرژیک در ۲۶ بازی رسمی برای استقلال به میدان رفت که ۲۳ بازی در لیگ آزادگان، ۲ بازی در جام حذفی، ۱ بازی در جام باشگاه‌های آسیا بودند. نخستین بازی سرژیک در تیم استقلال، مربوط به یک‌هشتم نهایی جام حذفی در سال ۱۳۷۶ بود. در دقایقی پس از نخستین حضورش در زمین برای استقلال پشت ضربه پنالتی قرار گرفت که در گل کردن این پنالتی موفق نبود و توپ به تیر دروازه برخورد کرد.تیموریان در لیگ آزادگان ۷۷–۱۳۷۶ به همراه استقلال قهرمان شد. این بازیکن در ۷۸–۱۳۷۷ در لیگ آزادگان نیز حاضر بود. تیموریان یک بازی در جام باشگاه‌های آسیا ۹۹–۱۹۹۸ نیز برای استقلال انجام داد.

سرژیک در واقع یک هافبک دفاعی قلدر و قدرتمند بود که در بعضی مواقع حجازی از او در سیستم ۳۵۲ در نقش جلوزن در سه دفاعه از او استفاده می کرد و او بخوبی پاسخ اعتماد ناصرخان را می داد.سرژیک تیموریان در سال ۱۳۷۷ به تیم ماینس ۰۵ آلمان پیوست و در آنجا همبازی یورگن کلوپ و سیروس دین‌محمدی بود. تیموریان ۲ فصل ۱۹۹۹ و ۲۰۰۰ عضو باشگاه فوتبال ماینتس در بوندس لیگا ۲ بود و در مجموع در این ۲ فصل ۶ بار به میدان رفت.

سرژیک بخاطر یک مصدومیت شدید برای همیشه فوتبال را کنار گذاشت و هواداران فوتبال خیلی خبری از سرژیک نداشتند و بیشترین وقتی که خبری از سرژیک می رسید، مربوط به قرارداد بستن آندو برادرش بود که او مدیر برنامه هایش بود.

سرژیک تیموریان در تیرماه ۱۳۹۹ سوار بر موتورسیکلت در نزدیکی چهارراه پارک وی، تهران با یک دستگاه خودرو سواری برخورد کرد و دنده و کبد و کلیه وی به شدت آسیب دید و به کما رفت. او سرانجام ظهر ۸ شهریور ۱۳۹۹ در سن ۴۶ سالگی و در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت.هشتم شهریورماه ۱۴۰۲ سومین سالی است که خانواده بزرگ فوتبال، باشگاه بزرگ استقلال و خانواده محترم تیموریان در غم از دست دادن این بازیکن بزرگ می باشد و هواداران استقلال هر ساله در ۸ شهریور یاد سرژیک تیموریان عزیز را گرامی می دارند.

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10351

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها