بیانی: استقلال شایسته صدرنشینی است

کاپیتان اسبق استقلال گفت: بلانکو نشان داد فوتبالیست خوبی است که می‌تواند در ادامه فصل گل‌های زیادی را به ثمر برساند.

شاهین بیانی کاپیتان اسبق استقلال روز یکشنبه با اشاره به برتری آبی‌پوشان مقابل تراکتور در هفته دهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: استقلال نمایش عالی و بدون نقصی را در ورزشگاه آزادی به نمایش گذاشت و توانست سه امتیاز شیرین و حساس را به حساب اندوخته‌های خود اضافه کند.

وی افزود: جواد نکونام به اهدافی که در تیم استقلال دنبال می‌کرد، نزدیک شده است. او ابتدا به دنبال این است که گل نخورد و بعد بتواند دروازه رقبا را باز کند. استقلال در بازی‌های اخیر در دفاع خیلی خوب بوده و در کار هجومی نیز موقعیت‌سازی کرده است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در ضربات ایستگاهی برنامه دارد. در این فصل آبی‌پوشان چندین بار از این تاکتیک موفق به گلزنی شده‌اند. جواد نکونام در تمرینات روی ضربات ایستگاهی کار کرده و ثمره‌اش را در بازی‌ها می‌بینیم. گلی که ایمان سلیمی به ثمر رساند یک گلی بود که بارها در تمرینات کار شده بود.

بیانی تصریح کرد: استقلال در این فصل با مشکلات و حاشیه‌های زیادی همراه بود. در ابتدای فصل بازیکنان زیادی از این تیم جدا شدند و این تیم در فصل نقل و انتقالات عملکرد ضعیفی را به نمایش گذاشت. همه این عوامل کافی بود تا یک تیم با چالش‌های زیادی روبرو شود. استقلال با تمامی این مشکلاتی که داشت تا اینجای فصل موفق بوده است.

وی تاکید کرد: بلانکو نشان داد فوتبالیست خوبی است که می‌تواند در ادامه فصل گل‌های زیادی را به ثمر برساند. این بازیکن فوتبال را بلد است، تجربه بالایی دارد و در بهترین لیگ دنیا بازی کرده است. اگر بلانکو با بازیکنان بیشتر هماهنگ شود برای استقلال مثمرثمرتر است.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال با شایستگی در صدر جدول قرار گرفته است و به طور حتم تیمی که چنین با صلابت بازی می‌کند استحقاق این را دارد روند خوب خود را ادامه داده و در پایان فصل پیام‌آور شادی برای آبی‌پوشان داشته باشد.

دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور در چارچوب هفته دهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با پیروزی ۲ بر یک آبی‌ها و تداوم صدرنشینی این تیم به پایان رسید.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12200

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها