استقلال تخلفی ندارد؛

قانونی که مانع از ثبت قرارداد بلانکو شد

شب گذشته مدیرعامل استقلال با حضور در برنامه شب‌های فوتبالی به این موضوع واکنش نشان داد و اعلام کرد که استقلال هیچ تخلفی نداشته است.

به گزارش دبل استار، هفته گذشته شایعاتی مطرح بود که قرارداد مهاجم جدید استقلال به این دلیل که آبی‌ها در بحث مالی و نقل و انتقالات تخلف کرده‌اند ثبت نشده است.

شب گذشته مدیرعامل استقلال با حضور در برنامه شب‌های فوتبالی به این موضوع واکنش نشان داد و اعلام کرد که استقلال هیچ تخلفی نداشته و سقف قرارداد باعث شده تا قرارداد گوستاوو بلانکو ثبت نشود.

اینکه برخی تمایل دارند با ایجاد حاشیه برای استقلال به منافع خود برسند یک بحث جداست اما سوالی که مطرح می‌شود.این است که اگر استقلال یک مورد تخلف و یک ریال از سقف بودجه بالاتر رفته بود، آیا چند هفته را درگیر ثبت قرارداد یک بازیکن می‌شد؟

در واقع اگر استقلال از سقف جدیدی که در این فصل تعریف شده عبور کرده بود، دیگر نیازی به چانه‌زنی با بازیکنان برای کاهش مبلغ قراردادهیشان نبود.

شایعات عبور از سقف در خصوص استقلال زمانی قوت پیدا می‌کرد که این باشگاه در امور نقل و انتقالاتی به مشکل برنمی‌خورد و بدون مانعی یکی پس از دیگری قرارداد بازیکنان را به ثبت می‌رساند. با این حساب حتی شاید نیازی به تایید یا تکذیب مدیرعامل یا هر مسئول دیگری در استقلال در این باره نیست و مشاهدات و اتفاقات چند وقت اخیر کاملا گویای این است که آبی‌ها مرتکب هیچ گونه تخلف در فصل جدید نشده‌اند.

اگر استقلال خطا و تخلفی مرتکب شده بود حتی مثل سپاهان و پرسپولیس کار آن به شکایت هم نرسیده و برایش حکم صادر می‌شد.

دلیل دیگری که چنین شایعه‌ای در مورد استقلال ایجاد شده به این منظور است که اگر حالا سپاهان و پرسپولیس درگیر حواشی سقف بودجه و کسر امتیاز و چنین مواردی هستند، ضلع سومی در این قضیه نباشد و چه تیمی بهتر از استقلال برای این کار تا آبی‌ها نیز حالا که خود به تازگی کم کم از حواشی درون تیمی در حال خارج شدن هستند، دوباره با اتفاقات جدید درگیر شوند.

 

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11458

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها