انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶؛

پیروزی بی‌دردسر ایران مقابل هنگ‌کنگ

تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین بازی خود در اولین مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل هنگ‌کنگ به برتری دست یافت.

به گزارش دبل استار، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۸ امروز (پنجشنبه) در نخستین دیدار خود در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در ورزشگاه آزادی به مصاف هنگ‌کنگ رفت و با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید. سردار آزمون در دقایق ۱۲ و ۱۵، مهدی طارمی در دقیقه ۸۷ و رامین رضاییان در دقیقه ۲+۹۰، چهار گل ایران را به ثمر رساندند.

شاگردان قلعه‌نویی که در نیمه اول برتری‌شان را به حریف دیکته کردند و ۲ گل زودهنگام به ثمر رساندند، در نیمه دوم با زدن ۲ گل دیرهنگام، با صدرنشینی در گروه خود به دیدار ازبکستان می‌رود.  ملی‌پوشان در ۱۰ دقیقه پایانی بازی خیلی بهتر از دقایق دیگر نیمه دوم بازی کردند.

در دیگر بازی این گروه ازبکستان ۳ بر یک ترکمنستان را شکست داد. ایران در دومین دیدار خود روز سه شنبه ۳۰ آبان میهمان ازبکستان خواهد بود.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احسان حاج‌صفی، سعید عزت‌اللهی، علیرضا جهانبخش(۷۴- رضا اسدی)، محمد محبی (۷۰- مهدی ترابی)، سامان قدوس (۷۰- امید ابراهیمی)، مهدی طارمی و سردار آزمون.

قضاوت این دیدار برعهده محمد نظمی نصرالدین از مالزی بود که نام یوئه  و لام هینگ تینگ از هنگ کنگ و شجاع خلیل‌زاده از ایران را  با کارت زرد جریمه کرد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12273

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها