نکو و رکوردشکنی‌های هفتگی

جواد نکونام با برتری مقابل آلومینیوم اراک به پنجاهمین برد خود در دوران سرمربیگریش رسید.

به گزارش دبل استار،جواد نکونام با برتری مقابل آلومینیوم اراک به پنجاهمین برد خود در دوران سرمربیگریش رسید. جواد نکونام هر هفته با پیروزی های خود مقابل رقبا صاحب یک رکورد جدید در باشگاه استقلال نیز می شود که او با برتری مقابل آلمینیوم اراک و کسب ۳ امتیاز بهترین شروع سرمربیان استقلال در ۷ بازی از آغاز لیگ برتر را به خود اختصاص دهد.

امیر قلعه‌نویی در فصل ۸۲_۸۳ با ۴برد، ۲تساوی و ۱ باخت با ۱۴ امتیاز بهترین امتیاز را با استقلال در شروع لیگ برتر داشت. قلعه‌نویی همیشه شروع خوبی در لیگ نداشت و هر چه به نیم فصل دوم می رسید تیم او یک هارمونی خاصی بدست می اورد که رقبا با پرقدرت شکست می داد.

ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال در فصل پیش از هفت بازی صاحب ۴ پیروزی ۲ تساوی و ۱ شکست شد و توانست مثل امیر قلعه‌نویی ۱۴ امتیاز کسب کند. نکته تشابه در مورد کار قلعه‌نویی و ساپینتو در هماهنگی تیم‌های باشگاهی بود که هر چه از بازی‌ها می گذشت تیم او هم به یک تیم هجومی و قدرتمند تبدیل شد و بازیها را پرگل می برد.

صمد مرفاوی در فصل ۸۵_۸۶ به سرمربیگری استقلال رسید و تیم قهرمان را از قلعه‌نویی تحویل گرفت.مرفاوی با ۴ پیروزی و ۳ تساوی رکورد استقلال را به ۱۵ امتیاز رساند تا همین فصل هم رکورد بیشترین امتیاز در شروع فصل به مرفاوی با ۱۵ امتیاز تعلق داشت تا این فصل این رکورد شکسته شود.

جواد نکونام سرمربی استقلال در این فصل، بهترین شروع یک سرمربی در تاریخ لیگ را برای استقلال با ۶ پیروزی و ۱ شکست و با مجموع ۱۸ امتیاز کسب کرده است و بنظر این رکورد سالها در دست نکونام باقی بماند.

نکونام هر بازی با تمام انرزی تیم خود را به میدان می فرستد و بازیکنان هم با اجرای تمام فرامین تاکتیکی سرمربی خود فقط برای برتری پای به میدان می گذارند. نکونام برای هر بازی برنامه خاصی دارد و دلیل شکستن رکوردها بوسیله او توجه به نکات جزیی تاکتیکی در هر بازی می باشد. نکونام خیلی دوست دارد این فصل با قهرمانی فصل را به پایان برساند تا در اولین فصل سرمربیگری خود به یک رکورد خاصی رسیده باشد.

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11853

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها