سرکوبگری با محرومیت

پس پیروزی تیم استقلال مقابل آلومینیوم اراک، بیانیه ای مبنی بر محرومیت جواد نکونام منتشر شد. 

به گزارش دبل استار،به فاصله ٢۴ ساعت از پیروزی تیم استقلال مقابل آلومینیوم اراک، بیانیه ای مبنی بر محرومیت سرمربی این تیم منتشر شد.

خبر چه بود؟

«جواد نکو نام، سرمربی تیم استقلال تهران بدلیل عدم رعایت مفاد ماده ٧١ آیین نامه انضباطی مبنی بر اظهارات علیه داور مسابقه پس از دیدار مورخ پنجم آبان ماه مقابل آلومینیوم اراک به استناد ماده ١٠٠ مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی، از همراهی تیم خود در مسابقات محروم بوده و لازم است دفاعیات خود را ظرف مهلت ۴٨ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کند.»

پیش تر فدراسیون فوتبال از برخورد قاطع و فوری با بازیکنان و مربیانی که علیه داوری مصاحبه کنند، خبر داده بود اما اینکه سرمربی تیم استقلال در جهت دفاع از حق تیم و با ارائه سند و مدرک مبنی بر اشتباهات تاثیرگذار و بعضا سریالی داوری علیه تیمش واکنش نشان می دهد را نیز محکوم کنند، جای سوال دارد.

البته که این مورد در تمام لیگ های معتبر دنیا نیز مرسوم است و بعضا مربیان بزرگی چون «گواردیولا» و «یورگن کلوپ» نیز نسبت به تصمیمات داوری، واکنش نشان می دهند.

در این مورد به خصوص نیز آیا بهتر نبود که کمیته انضباطی به جای محرومیت‌ های فوری و ایجاد تنش های بیشتر، اقدامات لازم جهت کاهش اشتباهات داوری را انجام دهد تا علاوه بر هرچه کمتر شدن بیانیه نویسی ها، شاهد حضور عدالت نیز در کنار زمین باشیم؟

منبع خبر : سحر صیدی بانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11852

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها