دست باز نکونام در فاز هجومی

با رسیدن گوستاوو بلانکو به آمادگی مطلوب و شرایط مناسب سایر مهاجمان دست نکونام برای استفاده از بازیکنانش در خط حمله پُر است.

به گزارش دبل استار، اگرچه پیمان بابایی به دلیل مصدومیت در دو بازی گذشته استقلال غایب بود و احتمالا به مسابقه فردای تیمش مقابل شمس‌آذر قزوین هم نمی‌رسد، اما جواد نکونام در خط حمله بازیکنان توانمندی را در اختیار دارد.

سرمربی استقلال برای مهاجم هدف تیمش حالا گزینه های متعددی را در اختیار دارد؛ آرمان رمضانی و ارسلان مطهری دو مهاجم باتجربه استقلال هستند که در هفته های گذشته به تناوب برای تیم خود بازی کردند و عملکرد نسبتا مناسبی نیز داشتند. به این جمع گوستاوو بلانکو نیز اضافه شده که با رسیدن به شرایط ایده‌آل بدنی می‌تواند تیم خود را به شرایط مطلوب برساند.

مهرداد محمدی هم اگرچه در بازی‌های گذشته به عنوان مهاجم هدف بازی نکرده اما در صورت نیاز می تواند به این پست برود و به تیمش کمک کند.

آمادگی بالای مهاجمان استقلال یکی از اتفاقات خوشحال کننده برای کادرفنی است؛ جواد نکونام در بازی گذشته از وجود آرمان رمضانی در ترکیب اصلی استفاده کرد و مزد اعتماد خود را با گلی که او به ثمر رساند، گرفت. حالا باید دید برای بازی با شمس آذر او از چه آرایشی برای خط حمله تیمش بهره می‌برد و چه نفراتی را به زمین می‌فرستد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11936

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها