شرافت و مردانگی

بدون شک بازیکنان و کادر فنی استقلال شرافت و مردانگی را معنا کردند.

به گزارش دبل استار، دیدار امروز شمس آذر قزوین و استقلال تهران با تساوی دو بر ۲ به پایان رسید و این بازی را می توان به عنوان یکی از زیباترین بازی‌های این هفته نام برد.

بدون شک دو تیم استقلال و شمس آذر در این دیدار تمام توان و اراده خود را به کار گرفتند و در کسب نتیجه از هیچ تلاشی خودداری نکردند آنها توانستند با ارائه یک بازی زیبا هواداران خود را به آینده دو تیم بسیار امیدوار کنند.

پس از به اتمام رسیدن این دیدار جواد نکونام سرمربی استقلال پستی را از بازیکنان تیم در فضای مجازی خود قرار داد و از آن با عنوان شرافت و مردانگی یاد کرد.

بدون شک بازیکنان و کادر فنی استقلال شرافت و مردانگی را معنا کردند آنها در این فصل با وجود همه کمی و کاستی‌ها با اراده خود توانستند هواداران را به ادامه رقابت‌ها بسیار امیدوار کنند.

استقلالی‌ها که چند فصل است با مشکلات بیرونی زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند این فصل را نیز با همین مشکلات شروع کردند و در ابتدای فصل سختی های زیادی به این تیم وارد شد.

آبی‌ها برای اینکه بتوانند بازیکنان جدید خود را به این تیم اضافه کنند مجبور شدند قرارداد چند بازیکن را کاهش دهند و حتی سرمربی این تیم مجبور شد برای اینکه تیمش با آرامش برسد مبلغی از قرارداد خود را کم کند تا این بازیکن بتواند به تیم اضافه شود.

بدون شک جواد نکونام و شاگردانش معنای واقعی کلمه شرافت و مردانگی هستند آنها به سایر تیم‌ها این درس را دادند که برای رسیدن به موفقیت با تیم محبوب خود باید از خیلی چیزها گذشت.

مکتب بزرگ استقلال با داشتن بزرگانی مانند جواد نکونام که اکنون به عنوان سرمربی تیم فعالیت خود را دنبال می‌کند و سایر بزرگان که بارها خود را برای استقلال فدا کردند هیچگاه از مشکلات هراس نخواهند داشت و با آنها خواهند جنگید.

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11986

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها