از لیست خروج تا امید اول گلزنی تیم نکو

این روزها آماده ترین ورژن آرمان رمضانی در استقلال جواد نکونام را شاهد هستیم.

به گزارش دبل استار، در فصل نقل و انتقالات بود که نام آرمان رمضانی در لیست خروج استقلال قرار گرفت و در لحظات پایانی با تصمیم جواد نکونام دوباره به فهرست بازیکنان این تیم اضافه شد.

بازگشت دوباره رمضانی از درب خروج و فرصتی دوباره به او باعث شد تا این بازیکن در لحظاتی که این فصل به بازی می‌رفت، تمام تلاش خود را به کار گرفته تا از فرصتی که شاید برای آخرین بار نصیب او شده بهره کافی را ببرد.

نکته روشنی که در خصوص آرمان وجود دارد، جنگندنی و تلاشگری او در طول بازی است و به اصطلاح “صدِ خود را در زمین بازی می‌گذارد” که این از وظیفه شناسی او می‌آید و حتی این مورد را که مهاجمی سطح بالا نیست شاید کمتر نشان دهد.

آرمان رمضانی بازی هفته پیش گل سه امتیازی مقابل آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی برای استقلال به ثمر رساند و در بازی این هفته برابر تیم جوان شمس آذر گل دوم بازی را روی اشتباه دروازه‌بان این تیم وارد دروازه کرد و اگر مدافعان استقلال کم اشتباه بودند، این رمضانی بود که باز هم نقش پررنگی در پیروزی تیم جواد نکونام ایفا می‌کرد.

حال با دو گل تأثیرگذار مهاجم بلند قامت استقلال در دو بازی متوالی می‌توان این برداشت را کرد که او شاید بیش از دو فصل گذشته قصد دارد تا خود را به کادرفنی اثبات کرده و به خصوص جایگاه خود را در ترکیب اصلی این تیم حفظ کند و به نظر می‌رسد گل او در این بازی، باز هم نکونام را متقاعد کرده تا در دیدار استقلال و تراکتور، آرمان رمضانی از ابتدای بازی روانه میدان کند.

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11987

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها