روسفیدی نکو از خریدهای جدید

تمامی خریدهای جواد نکونام در استقلال موفق به گلزنی شده‌اند.

به گزارش دبل استار، استقلال این فصل بخاطر قانون سقف بودجه، مشکلات مالی و از همه مهمتر اختلافات مدیریت باشگاه با سرمربی خریدهای زیادی نداشتند. در این فصل استقلال چند خرید انجام داده که تاکنون سهرابیان، سلیمی، محمدی و گوستاوو بلانکو برای استقلال به میدان رفته اند و تورانیان و خالدآبادی هنوز برای استقلال بازی نکرده‌اند.

خریدهایی که برای استقلال به میدان رفته اند دو مدافع و دو مهاجم بوده و این نشان می‌دهد که دست نکونام در فصل نقل‌وانتقالاتی تابستان بسیار بسته بوده و او بدون ایرادگیری از زمین و زمان با همین داشته های اندکش نتایج بسیار خوبی با استقلال گرفته است.

نکته مهمی که درباره خریدهای این فصل باشگاه استقلال وجود دارد، این است که‌ ۴ خرید مهم جواد نکونام که برای استقلال به میدان رفته، موفق به زدن گل شده اند و این از دید باز جواد نکونام نسبت به خریدهایش دارد که با شناخت کامل انجام شده است.

مهرداد محمدی تاکنون ۳گل برای استقلال در دیدار برابر استقلال خوزستان یک گل و هوادار دو گل به ثمر رسانده است که این یعنی مهرداد با گلهایش ۶ امتیاز برای استقلال کسب کرده است. سلیمی در حالی که با دادن پنالتی مقابل سپاهان باعث باخت استقلال شد، اما با زدن گل مقابل تراکتور باعث شد تا زمینه ساز برد دو گله استقلال با گلی گوستاوو بلانکو به ثمر رساند شود و یعنی سلیمی و بلانکو هم با گلهای خود زمینه ساز کسب ۳ امتیاز مهم مقابل تراکتور پاکو خمز شدند و آخرین بازیکنی که برای استقلال گل زد، آرمین سهرابیان بود که مقابل ذوب‌آهن با یک شوت از راه دور دروازه گاندوها را باز کرد و این نشان از شناخت عالی نکونام از بازیکنانی بوده که برای استقلال خریده است.

استقلال اگر در نیم فصل دوم بودجه کافی برای خریدهای خود را داشته باشد و بازیکنان خوبی در نقل‌وانتقالات زمستانی در دسترس باشد، نکونام می تواند یک تیم رویایی برای استقلال بسازد و نکونام اکنون نشان داده که اگر فرصت کافی در استقلال داشته باشد، می تواند یک استقلال در حد قهرمانی در ایران و آسیا بسازد، همانگونه که خریدهای این فصل استقلال با گلزنی خود، نکونام را روسفید کرده اند

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12495

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها