خانه به دوشی پایان می پذیرد؟

باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای خبر از انجام پروژه های عمرانی در کمپ ناصر حجازی داد.

به گزارش دبل استار،چند سالی است باشگاه پر طرفداری چون استقلال با مشکل زمین تمرین رو به رو است. تیم تهرانی که به گفته سرمربی اسبق این تیم، فرهاد مجیدی، در تهران زمین ندارد!

بارها از مجموعه مرغوبکار که بحث رهن سندش نزد بانک به میان بود تا کمپ ناصر حجازی که چند سالی است کلنگ افتتاحش زده شده و به بهره برداری نیز رسیده، نام برده شده است.

البته این تیم هنوز هم با این مشکل دست به گریبان است و جواد نکونام، سرمربی حال حاضر استقلال نیز از عدم کیفیت چمن کمپ ناصر حجازی خبر داده بود.

پیش از این نیز این تیم با اجاره زمین مجموعه انقلاب و سایر زمین ها به نوعی خانه به دوشی را تجربه کرده است. حالا باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای خبر از انجام پروژه های عمرانی در کمپ ناصر حجازی داد.

طبق این اطلاعیه: با توجه به برنامه های باشگاه برای سر و سامان دادن به امکانات و زیرساخت‌ها در کمپ زنده یاد ناصر حجازی، عملیات عمرانی در این کمپ از روزهای گذشته آغاز شده تا توسعه زیرساخت های کمپ، بازسازی، بهسازی و همچنین انجام ساخت و سازهای جدید، طبق برنامه از پیش تعیین شده، صورت پذیرد.

همچنین باشگاه استقلال تهران از تجهیز و نگهداری دو ورزشگاه مرغوبکار و امام رضا نیز خبر داده است که می تواند علاوه بر حل مشکل زمین تمرین، سرمایه ای برای این باشگاه به شمار آید.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا مشکل زمین تمرین که یکی از مشکلات عدیده این تیم به شمار می رود، حل خواهد شد یا خیر.

منبع خبر : سحر صیدی بانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12117

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها