پاسخ جذاب استقلالی‌ها به اقدامی ناجوانمردانه

شب گذشته و با حذف پرسپولیس از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باشگاه استقلال پستی جالب در کانال خود منتشر کرد.

به گزارش دبل استار، در هفته پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس در آزادی میزبان الدحیل بود که با نتیجه دو بر یک مقابل این تیم قطری شکست خوردند و از صعود به دور یک هشتم بازماندند.

در پی شکست و حذف پرسپولیس از آسیا، کانال تلگرامی باشگاه استقلال پستی منتشر کرد. «تصویری دسته جمعی از بازیکنان و اشاره به دو ستاره استقلال.»

از پستی که باشگاه استقلال منتشر کرد این برداشت را می‌توان داشت که آبی‌ها با به رخ کشیدن دو ستاره خود، در واقع به پرسپولیسی‌ها کنایه زدند و مشابه این مورد در هفته گذشته و توسط صفحه رسمی الهلال پس از پیروزی مقابل النصر هم دیده شد و الهلالی‌ها دست به کری‌خوانی برای یاران رونالدو زدند.

حذف استقلال از آسیا اگرچه به دلیل پرداخت نشدن به موقع مطالبات استراماچونی رقم خورد اما پس از مدتی و با برخی مصاحبه‌های اعضای کمیته صدور مجوز این شائبه به وجود آمد که حذف استقلال از داخل کشور، و نه توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت گرفت.

شاید اتفاقی که برای پرسپولیس رخ داد و باعث شد تا این تیم از صعود به مراحل بعد آسیا باز بماند، آثار حواشی داخلی و اختلافاتی بود که میان سرمربی و مدیرعامل پرسپولیس وجود داشت تا در ششمین بازی متوالی را سرخ‌ها رنگ پیروزی به خود ندیده و چه بسا شکست تلخی را در خانه تجربه کنند. تجربه تلخی که حتی کمک و عنایات فدراسیون فوتبال و تعطیلی و تعویق مسابقات توسط سازمان لیگ هم چاره‌ساز نشد.

 

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12714

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها