چشمی: همین بازیهای دوستانه مهمترین مسأله است

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:دعوت یا عدم دعوت بازیکن در اختیار کادرفنی و سرمربی تیم است.

به گزارش دبل استار، روزبه چشمی در تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشورمان، اظهار داشت: از دیروز اردوی ما شروع شده و یک بازی دوستانه در پیش داریم. تلاش می‌کنیم به اهداف کادرفنی برسیم. ان‌شاالله به آنجا برویم و بازیکنان دیگر هم بیایند تا اردو تکمیل شود.

* ۲ بازی دوستانه داریم که قطعا کمک می‌کند

وی در مورد ابنکه آیا بازی با انگولا و بلعارستان به تیم ملی کمک می‌کند، گفت: ۲ بازی دوستانه داریم که قطعا کمک می‌کند.دو تیم از دو قاره مختلف هستند. مهم این است که بازیکنان دور هم جمع شوند و اهداف کادرفنی را در تمرین‌ها و بازی‌ها اجرا و پیاده کنند.

*شاید بعضی بگویند آنگولا ضعیف است ولی مهم انجام بازی دوستانه است

هافبک تیم ملی در خصوص اینکه چه امکاناتی برای رسیدن به هدف اصلی نیاز است، گفت: همین بازی‌های دوستانه مهمترین مساله است. قبلا بوده که در فیفا دی بازی نداشتیم یا یک بازی را از دست می‌دادیم اما در اردوی قبلی ۳بازی خوب داشتیم. در این اردو دو بازی داریم که می‌توانیم استفاده کنیم. قطعا بازی با تیم‌های قوی‌تر بیشتر کمک می‌کند. فدراسیون باید حمایت کند. تمام تلاشش را برای برگزاری بازی دوستانه و اردو می‌کند. شاید بعضی بگویند آنگولا ضعیف است ولی مهم انجام بازی دوستانه است. تیم قویتر بهتر‌ است ولی نکته مهم است که بازی دوستانه برگزار شود.

*منِ بازیکن نمی‌توانم درباره لیست تیم ملی نظری بدهم

چشمی در خصوص اینکه انتقاداتی پیرامون لیست تیم ملی مطرح شده، عنوان کرد: دعوت یا عدم دعوت بازیکن در اختیار کادرفنی و سرمربی تیم است. من بازیکن نمی‌توانم نظری بدهم. قطعا بررسی کرده‌اند و به این نتیجه رسیده‌اند.

*خداداد بازیکن بزرگی بوده است

وی در‌مورد حضور خداداد عزیزی در کنار تیم ملی، گفت: او بازیکن بزرگی بوده، ان‌شاالله در کنار هم بتوانیم برای مردم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و آن‌ها را خوشحال کنیم.

*برنامه‌ریزی رقبا خیلی زودتر شروع شده

چشمی در مورد اینکه فاصله ما با رقبا هرروز بیشتر می‌شود، اظهار داشت: برنامه ریزی آن‌ها خیلی زودتر شروع شده و شاید به ۵۰درصد برنامه‌ای که داشتند رسیده باشند. ما باید تلاش کنیم. قطعا باید خودمان را برسانیم و این اتفاق با تلاش و کارکردن از سمت تیم و فدراسیون می‌افتد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10447

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها