تکذیب یک ادعا درباره کسر امتیاز از استقلال

طبق اخبار منتشر شده پرونده استقلال هنوز به کمیته انظباطی نرسیده است!

به گزارش دبل استار، قانون جدید سقف بودجه و سقف قراردادها یکی از اتفاقات تازه فوتبال ایران به شمار می رود. قانونی که به خودی خود قانون بدی هم نیست. چرا که از قدیم هم گفته اند: “پاتو به اندازه گلیمت دراز کن” و در این مورد هم تیم های همیشه بدهکار در فصل نقل و انتقالات نمی تواند سبد به دست راهی بازار نقل و انتقالات شده و هر کس و با هر قیمت را که پسندیدند، به خدمت گیرند.

کمیته انظباطی و کارگروه های مربوطه نیز از ابتدای فصل جاری لیگ برتر با جدیت به دنبال اجرای قانون هستند و تا هفته دهم لیگ هم از تیم های سپاهان و پرسپولیس به دلیل تخلفات مربوطه، به ترتیب ۴ و ١ امتیاز کسر شده است.

این کارگروه که به جد پیگیر ماجرای قرارداد سایر تیم هاست، این بار به سراغ استقلال رفته است؛ استقلالی که به گواه کادر فنی و مدیریتی، حتی موفق به جذب بازیکنان مد نظر سرمربی اش نیز نشده، چه رسد به عبور از سقف بودجه.

علاوه بر آن کاهش قرارداد بازیکنان و کادر فنی این تیم نیز مسئله ای است که آبی ها معتقدند سقف بودجه را با آن رعایت کردند.

مشکل استقلال کجاست؟

در ارتباط با این تیم و بحث نظارت بر قراردادها، ایراداتی به موضوع قرارداد گوستاو بلانکو، مالیات کوین یامگا، قرارداد مهدی هاشمی نسب و انتقال محمدرضا خالدآبادی مطرح شده که باشگاه استقلال نیز توضیحات خود را ارائه کرده است.

با این حال اما باقی ماندن برخی ابهامات باعث شد تا باشگاه استقلال بار دیگر دفاعیات جدیدتری ارائه کند که این بار نیز مورد قبول کارگروه نظارت بر قراردادها واقع نشد و به این ترتیب کارگروه نظارت بر قراردادها تصمیم به ارجاع پرونده به کمیته انضباطی گرفت تا باقی ماندن ابهامات در این ۴ مورد، پس از امضای صورت جلسه به کمیته انضباطی ارجاع داده شود.

اما طبق اخبار منتشر شده و با تکذیب رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی که در گفتگو با یکی از سایت‌های ورزشی صورت گرفته، پرونده استقلال هنوز به این کمیته نرسیده است! این بدین معناست که هنوز موضوع کسر امتیاز از این تیم مطرح نیست. حال باید منتظر ماند و دید که آیا استقلال نیز به مانند دو رقیب اصلی خود در راه قهرمانی، با کسر امتیاز موجه می شود یا خیر.

 

منبع خبر : سحر صیدی بانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12356

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها