شاهکاری دیگر از باشو؛

قایدی بهترین بازیکن امارات شد

مهدی قایدی ستاره استقلالی به‌ عنوان بهترین مهاجم لیگ امارات انتخاب شد.

به گزارش دبل استار، هنگامی که ١٧ ساله بود، برای اولین بار و با اعتماد علیرضا منصوریان، راهی مستطیل سبز شد. جثه کوچک و صورت سبزه اش از همان ابتدا دل هواداران آبی را به تسخیر خود درآورد. علاوه بر اینها سرعت بالا و حرکات انفرادی ای را اضافه کنید که خبر از تولد یک استعداد در فوتبال ایران می داد.

مهدی قایدی، پسر زیر نقش بوشهری، روزی خود را پسر استقلال نامید و بارها با پیراهن این تیم درخشید. از گل های تاثیرگذار در لیگ برتر تا گل های سرنوشت ساز دربی، نقش قایدی در استقلال همواره انکار ناپذیر بوده است. با این حال اما نتوانسته است با استقلال جامی را کسب کند.

حال که در کنار فرهاد مجیدی در تیم اتحاد کلباء در امارات حضور دارد، باز هم در حال تکرار رکوردهای منحصر به فرد خود است. سلطان آل علی، خبرنگار اماراتی اعلام کرد، مهدی قایدی مهاجم ایرانی، با کسب بیشترین امتیاز در بخش هجومی به‌عنوان بهترین مهاجم لیگ انتخاب شد. مطابق آمار قایدی در این فصل در ۱۱ بازی، ۶ گل و ۱ پاس‌گل به نام خود ثبت کرده است. آماری در خور توجه که بیش از همه نیازمند توجه اعضای کادر فنی تیم ملی است.

تیم ملی ایران که حدود یک ماه دیگر در قطر در قالب جام ملت های آسیا به مصاف حریفان خود خواهد رفت، بیش از همیشه نیاز به نیروی جوان و سریع دارد و با توجه به عملکرد قایدی در این هفته ها، می توان شاهد حضور او در این تورنمتت بود.

منبع خبر :  سحر صیدی بانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13064

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها