بیانیه استقلال در واکنش به ادعاهای کذب باشگاه سپاهان

باشگاه استقلال در بیانیه‌ای به ادعای عجیب سپاهانی‌ها پاسخ داد.

به گزارش دبل استار، رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت:

باشگاه سپاهان درست در دقایقی که تیم‌شان زیر فشار حملات استقلال هیچ حرفی برای گفتن نداشت، با بیانیه‌ای سراسر کذب تلاش کرد حواس بینندگان را پرت کند که این رفتار در نوع خود عجیب و غریب است.
این باشگاه ثابت کرد همانطور که بلد است قانون و سقف بودجه را دور بزند، می‌تواند حقایق را نیز وارانه جلوه دهد.
اولین نکته ضروری این است که تامین امنیت در ورزشگاه محل برگزاری بازی، برعهده میزبان مسابقه است و بنابراین اگر اتفاقی رخ دهد، آنها مقصر اول هستند. درباره موضوع استفاده از نارنجک نیز، طرفداران فوتبال را ارجاع می‌دهیم به اتفاقات هفته‌ها و سال‌های گذشته، چراکه پرتاب نارنجک در این ورزشگاه یک عادت همیشگی است و اینکه باشگاه سپاهان می‌خواهد طرفداران استقلال را مسبب آن بداند، یک کمدی فوتبالی است!
دعوت کادر فنی استقلال به آرامش نیز به هیچ عنوان در حیطه وظایف بیانیه‌نویس سپاهان نیست. مربیان و بازیکنان استقلال برای گرفتن حق خود، مرد و مردانه می‌جنگند چرا که می‌دانند گاهی رقابت‌ها مثل رقابت امشب به دور از فضای عدالت است، به ویژه بعد از اتفاقاتی که در فصل نقل و انتقالات رخ داد و پول‌های بی‌کنتوری که خرج شد.
در زمین مسابقه نیز همه دیدند چه اتفاقاتی رخ داد. استقلال به ویژه در نیمه دوم این مسابقه آنقدر سوار بازی بود که سپاهان با حربه چندباره سوخته و منسوخ اتلاف وقت از سوی گلر خود و همینطور توپ جمع‌کن‌هایش تلاش کرد مانع حملات تیم شود. باید تاسف خورد توپ جمع‌کن‌هایی که به ورزشگاه آمده بودند تا چیزهای زیباتری از فوتبال یاد بگیرند، تقلب و دوز و کلک یاد گرفتند و به خانه‌شان بازگشتند.
در ادامه، به زبان ساده‌تر می‌توان گفت خریدهای سپاهان در حد تیم‌های عربی است! ولی میزبانی‌شان آماتورگونه!
بهتر نیست این باشگاه به جای بیانیه دادن، زمین زشت نقش جهان را درست کند تا تیم‌های میزبان کمتر اذیت شوند؟ شما که به بودجه‌های کلان وصل هستید، حداقل به این زمین هم دستی بکشید. برای شکست رقبا نیز هیچگاه جهت بلندگوهای غول پیکرتان را به سمت رختکن حریف نگیرید و از ثانیه یک تا پایان مسابقه نیز لیزر به دست به دنبال بازیکنان رقیب نباشید.
بدون شک فحاشی و توهین‌های شما در طول مسابقه جای بررسی و برخورد دارد ولی چه می‌شود کرد مقابل باشگاهی که همواره مصونیت داشته و دارد!

 

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10122

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها