ورمزیار: اتحاد و همراهی باعث قهرمانی تیم ها می شود

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: نکونام، خطیر، بازیکنان و پیشکسوتان 4 ضلع مربع استقلال هستند

به گزارش دبل استار صادق ورمزیار در خصوص شرایط فعلی استقلال و مسائلی که بین کادرفنی تیم و مدیریت باشگاه به وجود امده، اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم حرف‌هایی از قول من در فضای مجازی مبنی بر اینکه از بین خطیر و نکونام یک نفر باید برود و ان یک نفر هم کسی جز سرپرست باشگاه نیست، مطرح شده درحالیکه اصلا چنین عقیده‌ای ندارم.

وی افزود: از روز اول و همیشه گفته‌ام که همه باید کنار هم کار کنند نه روبروی هم، تفاوت نظر و اختلاف سلیقه همیشه در هر مجموعه‌ای هست که اتفاقا به پیشرفت آن مجموعه هم کمک می‌کند اما در تاریخ فوتبال دنیا حتی یک تیم را پیدا نمی‌کنید که بگوید ما با مدیریت اختلاف داشتیم و این مساله باعث قهرمانی‌مان شد. همیشه اتحاد و همراهی است که باعث قهرمانی تیم‌ها می‌شود.

کاپیتان اسبق استقلال تصریح کرد: من استقلال را یک مربع می‌بینم. یک ضلع این مربع کادرفنی است که جواد و نکونام و همکارانش به بهترین شکل کارشان را پیش می‌برند. جواد از خانواده استقلال است. او از روز اول با تمام کمبودها، تمام انرژی و توانش را گذاشته و برای موفقیت تیم تلاش می‌کند. ضلع دوم بازیکنان هستند. آن‌ها علاوه بر تلاشی که در زمین دارند، با صبوری خودشان به باشگاه فرصت می‌دهند که منابع مالی را ایجاد کنه تا مطالباتشان را بگیرند. البته خودشان هم می‌دانند مطالبات از مدیریت‌های گذشته ربطی به مدیریت فعلی ندارد و همکاری می‌کنند تا این مشکل برطرف شود.

ورمزیار گفت: ضلع سوم مدیریت باشگاه است. علی خطیر یک مدیر جوان و تحصیلکرده است. اگر به او زمان داده شود می‌تواند استقلال را در ریل پیشرفت و موفقیت قرار بدهد. ضلع چهارم هم ما پیشکسوتان هستیم که باید این مربع را تکمیل کنیم. هرکدام از این اضلاع دچار مشکل شود، این مربع تکمیل نمی‌شود و در نهایت این استقلال است که ضربه می‌خورد. در این شرایط که کدورتی بین کادرفنی و مدیریت به وجود آمده، ما پیشکسوتان باید تلاش کنیم اضلاع دیگر به هم نزدیک شوند. باید کاری کنیم که اختلافات کمتر و همراهی‌ها بیشتر شوند. به شخصه طی روزهای آینده و با شروع تمرینات هرقدمی بتوانم بر می‌دارم تا این مشکلات رفع شوند.

 

پیشکسوت استقلال افزود: این مربع اگر هدفی به غیر از خدمت به هوادار استقلال داشته باشد، به مشکل می‌خورد. اگر استقلال نتواند دل هوادارانش را شاد کند، اصلا وجود نداشته باشد بهتر است. خواسته هوادار هم آرامش است که فقط با اتحاد ۴ ضلع این مربع به دست می‌آید. استقلال در این فصل همانطور که جواد گفته در یارگیری عملکرد خوبی نداشته و باید تقویت شود ولی از نظر من مهمتر از همه مسائل، اتحاد است. همه باید دست به دست هم بدهیم و در یک راستا حرکت و عمل کنیم. قول می‌دهم همین استقلال با اتحاد می‌تواند نتایجی فراتر از تصور بگیرد و شاهکاری را رقم بزند.

وی تصریح کرد: علی خطیر در مصاحبه‌ای گفته بود نکونام ژن قهرمانی دارد. من هم معتقدم او می‌تواند استقلال را به موفقیت بزرگی برساند. الان گمشده استقلال، نظم و دیسیپلین است. نکونام این ویژگی را دارد و شخصیتش طوریست که همه به دورش جمع می‌شوند. او می‌تواند یک مجموعه را متحد کند. همین ویژگی قطعا به استقلال کمک می‌کند و من خودم به عنوان یک هوادار قدم اول را بر می‌دارم. هم نکونام و هم خطیر، موفقیت استقلال را می‌خواهند و قطعا برای رسیدن به این هدف اختلافات را کنار می‌گذارند. ما یک خانواده هستیم و باید هر اختلاف و مشکلی را درون خانواده حل کنیم.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10438

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها