پیشکسوت استقلال:

اعضای هیات مدیره باید برای جذب اسپانسر و تامین منابع مالی قوی‌تر کار کنند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: عضوی که در هیات مدیره باشگاه نتواند کمک کند، بودن و نبودنش فرقی ندارد.

به گزارش دبل استار،شاهرخ بیانی در خصوص دیدار شب گذشته استقلال مقابل مس رفسنجان، اظهار داشت: تعطیلات به تیم‌ها خیلی لطمه زده و در شرایط خوبی نیستند. بدون برنامه، بازی‌ها را تعطیل می‌کنند. بازی دیروز هم به همین خاطر چنگی به دل نمی زد. تعداد زیاد تعویض‌ها هم به نظرم به خاطر این بود که بازیکنان ۲ تیم در شرایط آمادگی خوبی قرار نداشتند.

وی افزود: ساکت الهامی و جواد نکونام از هم شناخت داشتند. بازی سختی بود و قطعا سخت گل زده می‌شد چون تیم ها برای نفر به نفر یکدیگر برنامه داشتند. مقداری هم شرایط آب و هوایی برای بازیکنان سنگین بود که باعث شد در کل بازی بی روح باشد. با اینحال خداراشکر استقلال توانست ۳امتیاز را به دست بیاورد که بسیار مهم و ارزشمند بود. به هواداران، بازیکنان و مربیان تیم تبریک می‌گویم. کار سختی بود اما خداراشکر کادرفنی قوی داریم که همه استقلالی هستند و خود نکونام هم کاپیتان تیم ملی بوده، استقلال همیشه استقلال است و هواداران در هر شرایطی انتظار برد دارند. ان‌شاالله این روند تداوم داشته باشد.

پیشکسوت استقلال در مورد عملکرد سیدحسین حسینی و تاثیر گذاری او برای کسب این پیروزی که منجر به ثبت چهارمین کلین شیت فصلش شد، گفت: امسال سال خوب اوست. تجربه خودش را نشان داده و از بازی اول خیلی خوب کار کرده است. سال قبل انتقاداتی می‌شد که شاید به خاطر ناآمادگی بود اما امسال از بازی اول با تجربه کار کرده و می‌داند چه می‌خواهد. یک اصطلاح هست که می‌گویند نصف تیم دروازه بان است. برای تیمی که می‌‌خواهد قهرمان شود، دروازه‌بان می‌تواند خیلی کمک حال باشد. حسینی در این بازی‌ها خیلی خوب کارکرده و جزو بهترین‌های استقلال بوده است. بچه‌های تیم هم او را دوست دارند که پوئن خوبی برای یک کاپیتان است.

بیانی در خصوص اینکه با وجود برطرف شدن سوءتفاهم بین مدیرعامل و سرمربی، برخی جریانات مجازی هنوز به دنبال پررنگ کردن اختلافات درونی استقلال هستند، در صورتیکه این اختلافات در هر باشگاهی وجود دارد و در فوتبال طبیعی است، عنوان کرد: این جریانات و حواشی قبلا هم بوده، عده‌ای که حتی برخی از آن‌ها خودشان در استقلال بودند دوست دارند برای این تیم حاشیه بسازند.

وی افزود: با اینحال، نبض تیم دست هیات مدیره است و باید از لحاظ مالی خیلی قوی تر کار کند. با توجه به صحبت‌هایی که با نکونام و خطیر داشتیم، مشکل استقلال فقط پول است. وابسته به جایی هم نیستیم که بگوییم فلان کارخانه یا شرکت پول تزریق می‌کند. بنابراین اعضای هیات مدیره باید برای جذب اسپانسر و تامین منابع مالی قوی‌تر کار کنند. صحبت‌هایی هست که هیات مدیره باید تقویت بشود. نمی‌گویم افراد تعویض شوند اما باید یک نفر اضافه شود تا بتواند مشکل مالی باشگاه را حل کند. وقتی یک عضو هیات مدیره نتواند کمک کند، بودنش با نبودن فرقی ندارد.

پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه تغییرات اخیر هیات مدیره برای بهتر شدن اوضاع مالی باشگاه بوده، گفت: تا الان که کاری نکرده‌اند. تغییرات یک مجموعه همیشه مثبت نیست. الان مشکل باشگاه بی پولی است و باید حل شود. بازیکنان از فصل قبل طلب دارند که پرداخت نشده، قراردادها را کم کرده‌اند و بازهم سقف بودجه پُر است. تا نیم فصل هیچ کاری نمی‌توانیم انجام بدهیم.

بیانی تصریح کرد: می‌بینید که سعید مهری ۱۶۰ میلیون تومان قرارداد بسته فقط به خاطر اینکه بتواند بازی کند! علاوه بر این بدهی‌های خارجی جدید داریم که آن هم مبلغ زیادی است. با اینکه باشگاه چند اسپانسر دارد اما منابع مالی پُر نمی‌شوند. مدام بدهی روی بدهی می‌آید و باید مدیران باشگاه در تامین منابع مالی قوی تر عمل کنند. هیات مدیره باشگاه استقلال باید فعال‌تر و با حضور نفر یا نفرات جدید تقویت شود.

 

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11341

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها