تراکتور و طلسم هفت ساله

مصاف استقلال و تراکتور با یک نکته خاص همراه شده است.

به گزارش دبل استار، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر در چهارچوب هفته دهم استقلال باید به مصاف تراکتور برود این دیدار یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته خواهد بود و اهمیت های زیادی برای هر دو تیم دارد.
دو تیم استقلال و تراکتور به عنوان تیم ‌های پرطرفدار در ایران رقابت‌های جذابی را با هم برگزار کردند و این دیدارها پر از اتفاقات مختلف بوده است اما یکی از نکاتی که در این دیدار بسیار مهم است این است که شاگردان خمز نزدیک ۷ سال است که در آزادی موفق به شکست استقلال نشدند.
آخرین باری که تراکتور موفق شد استقلال را شکست دهد به سال ۹۵ بر می‌گردد که این تیم موفق شد استقلال را در ورزشگاه آزادی با دو گل فرزاد حاتمی شکست دهد در آن زمان هدایت استقلال بر عهده علیرضا منصوریان بود.
از آن زمان به بعد تراکتوری‌ها هیچگاه موفق نشدند در ورزشگاه آزادی استقلال را شکست بدهند و حالا در یک دیدار جذاب شنبه این دو تیم پرطرفدار باز هم باید به مصاف هم بروند.
حالا بعد از نزدیک ۷ سال تراکتوری‌ها می‌خواهند این طلسم چند ساله را بشکنند اتفاقی که به نظر می‌رسد برای این تیم کار راحتی نخواهد بود شاگردان نکونام با توجه به نتایجی که در هفته‌های گذشته گرفتند بسیار امیدوارند بتوانند در برابر تراکتور به برد برسند.
هدایت تراکتور در زمانی که این تیم موفق شد شاگردان علیرضا منصوریان را شکست دهد بر عهده امیر قلعه نویی بود حالا امیر قلعه نوعی سرمربی تیم ملی و علیرضا منصوریان در تیمی فعالیت ندارد.
حالا باز هم استقلال باید در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتوری ها باشد و این تیم امیدوار است که بتواند در برنده میدان باشد آبی ها اکنون در جایگاه اول است و تراکتوری ها جایگاه پنجم را در اختیار دارد.
این این دیدار شنبه بیست و یکم آذر ماه از ساعت ۱۶:۲۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد آبی‌ها امیدوارند با برد در این دیدار همچنان اجازه شکستن طلسم ۷ ساله را به تراکتور ندهند.

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12063

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها