گاف درویش در برنامه فوتبال برتر

به گزارش دبل استار , رضا درویش دیشب در برنامه فوتبال برتر گاف بزرگی داد و ممکن است دچار عواقب بدی برای باشگاه پرسپولیس باشد.

درویش اظهار کرد که با عیسی ال کثیر برای بازگشت به جمع سرخپوشان صحبت کرده و او اعلام کرده از سپاهان پول دریافت کرده و نمی تواند برگردد.

همین صحبت واکنش باشگاه سپاهان را در برداشت که چطور باشگاه پرسپولیس با بازیکنی که تحت قرارداد ما است صحبت کردید؟

بنظر می رسد در صورت شکایت سپاهان بابت مذاکره با بازیکن تحت قرارداد حتی باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس شود.

در نقد صحبت های دیشب رضا درویش؛
علیه فراموشی

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس دیشب در برنامه فوتبال برتر اظهاراتی را بر زبان آورد که به دور از شان یک مدیر عامل است.

او به مانند یک هوادار کری های سخیفی برای تیم رقیب خواند گویی فراموش کرده جدا از هوادار او مدیر عامل است.

درویش اظهار کرد پرسپولیس پر طرفدارترین تیم ایران، اظهار نظری که اکثر پرسپولیسی ها عنوان میکنند ولی باید از درویش پرسید بر چه اساسی لقب پر طرفدارترین را برای خود می نامند؟؟

در چند سال گذشته که هوادار در ورزشگاه بود و هر دو تیم در آسیا بودند این استقلال بود که میانگین حضور هوادار در ورزشگاه را بیشتر از هر تیمی در آسیا کسب کرد.

رضا درویش در اظهاراتی دیگر اعلام کرد یکی دیگر از عوامل موفقیت پرسپولیس همدل بودن بازیکنان و سرمربی با مدیریت این تیم است و بازیکنان و سرمربی هیچ اعتراضی به شرایط موجود نمی‌کنند گویا مدیر پرسپولیس فراموش کرده بازیکنان پرسپولیس در پایان بازی با تراکتور در حالی که کل قرارداد فصل پیش را دریافت کرده اند فقط به علت عدم پرداخت آپشن در یک حرکت جمعی در کنار هم اعتراض کرده اند.

آقای درویش اگر روی ساده لوحی هوادارن پرسپولیس حساب باز کرده بقیه فوتبالدوستان را ساده فرض نکنند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10693

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها