ملوان و استقلال خوزستان 

تارتار به دنبال رده دومی، پورموسوی به فکر نباختن

ملوان روز جمعه میزبان استقلال خوزستان است.

به گزارش دبل استار،هفته دهم لیگ برتر با انجام ۸ بازی از روزهای جمعه تا شنبه برگزار می‌شود که در یکی از بازیهای روز جمعه ملوان که این فصل با تارتار با یک فوتبال خوب و تماشاگرپسند به رده سوم جدول رسیده میزبان استقلال خوزستانی است که هنوز در لیگ برتر به پیروزی نرسیده است و نبرد این دو تیم برای هر سرمربی از هر نظر حائز اهمیت است.

ملوان انزلی

شاگردان مهدی تارتار با ۹ بازی و ۱۵ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند و پیروزی هفته قبل آن‌ها در اصفهان مقابل اصفهان باعث شده که همه به تیم تارتار با احترام خاصی نگاه کنند. تارتار تیم را از مازیار زارع تحویل گرفت و با تغییراتی در تیم و تغییر سیستم از ۴ دفاعه به ۳ دفاعه، عمق دفاع خود را پوشش داده و آنها علاوه بر دفاع خوب در ضد حملات و ضربات ایستگاهی هم بسیار خطرناک هستند.تارتار با پیروزی مقابل تیم استقلال خوزستان با ۳ امتیاز می تواند ۱۸ امتیازی شود و به رده دوم جدول هم صعود کند و این نتایج برای ملوان و تارتار باعث افتخار هواداران این تیم شمالی در انزلی شده‌ است.

استقلال خوزستان

استقلال خوزستان که این فصل از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرده است، هنوز نتوانسته پیروزی بدست بیاورد.شاگردان پورموسوی در چند بازی در دقایق آخر گل خورده و بازی را مساوی و یا شکست خورده اند. هر چند نباید از حق هم گذشت که علاوه بر نتیجه، تیم پورموسوی فوتبال تماشاگر پسندی ارائه می دهد و آنها بخاطر نداشتن بازیکنان بزرگ و با تجربه در اکثر مواقع توان کنترل بازی در دقایق حساس بازی را ندارند.هر چند استقلال خوزستان بدون برد و در قعر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد اما قاعده ماجرا این است که سیروس پورموسوی و شاگردانش به چیزی جز برد فکر نکنند اما وقتی پتانسیل آن‌ها و فرم فوق‌العاده ملوانان را کنار یکدیگر قرار دهیم به این نتیجه می‌رسیم که نتیجه مساوی هم نتیجه بدی برای خوزستانی‌ها نیست.

این دیدار می تواند آخرین بازی پورموسوی هم باشد، باتوجه به فیفادی و داشتن زمان برای تغییر کادرفنی برای مدیران استقلال خوزستان نیز باشد.

منبع خبر : محسن بهره بردار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12101

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها