حسن زاده: استقلال هیچ تیمی را دست کم نگیرد

مدافع اسبق باشگاه استقلال درباره شرایط این تیم نظرات جالبی مطرح کرد.

به گزارش دبل استار، با وجود پیروزی مقتدرانه استقلال در هفته اول، رضا حسن‌زاده در این باره به نکته مهمی اشاره کرد و به کادر فنی استقلال هشدار داد مراقب ناهماهنگی میان دروازه‌بان و مدافعان تیم خودش باشد

* از اولین نمایش شاگردان جواد نکونام در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر شروع کنیم. بازی چطور بود؟

با توجه به شرایطی که استقلال در پیش فصل با آن مواجه بوده است شاید بتوان گفت نمایش استقلال به لحاظ آمادگی و هماهنگی زیاد جذاب نبوده است اما آنچه مهم بود،  کسب سه امتیاز این دیدار خارج از خانه بود که بچه‌ها توانستند به آن دست پیدا کنند.  استقلال بازی خوب و با نشاطی را مقابل تیم صنعت نفت آبادان به نمایش گذاشت.

* با توجه به مشکلاتی که استقلال در پیش فصل با آن مواجه بوده و همچنین گرمای نزدیک به ۵۰ درجه آبادان، انتظار این پیروزی را داشتید؟

قطعاً می‌دانستیم دشمن اول استقلال در اولین هفته رقابت‌های لیگ گرما و شرجی بالای شهر آبادان بوده است که شکر خدا با برنامه‌ریزی  جواد نکونام و کادر فنی گرما فشار زیادی به بازیکنان نیاورد و این چنین آنان توانستند کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

* تا چه میزان به تداوم پیروزی‌های استقلال امیدوار هستید؟

نام این تیم استقلال است و همه هواداران از آن انتظار بازی خوب همراه با کسب ۳ امتیاز را دارند اما آنچه که مشخص است تداوم این پیروزی‌ها بدون داشتن امکانات لازم از قبیل بازیکن. زمین تمرین و همچنین شرایط مالی مناسب امکان‌پذیر نیست. امیدوارم با فراهم سازی بستر مناسب از سوی مدیریت باشگاه این موفقیت‌ها در آینده نیز ادامه داشته باشد.

* عملکرد ابوالفضل جلالی را پس از نزدیک به یک فصل نادیده گرفتن چطور ارزیابی می‌کنید؟

بازیکنان استقلال همگی خوب هستند و ۸۰ درصد این بازیکنان توانستند به همراه فرهاد مجیدی قهرمانی بدون باخت استقلال را جشن بگیرند اما در خصوص ابوالفضل جلالی که بدون شک یکی از بهترین‌های استقلال در آبادان بود

* عملکرد خط دفاع استقلال را در اولین دیدار فصل چطور دیدید؟

طبیعتاً با انجام یک بازی نمی‌توان در خصوص عملکرد خط دفاعی تیم نظری قاطع داد اما آنچه در دیدار با صنعت نفت آبادان به چشم آمد عدم هماهنگی لازم بین دروازه‌بان و مدافعان میانی بوده است که قطعاً این اتفاق از چشم کادر فنی دور نماند و برای رفع این مشکل تدابیر لازم اتخاذ خواهد شد.

* از حضور مجدد مهدی هاشمی نسب در استقلال بگویید.

مهدی با حضور تاثیرگذار خود در استقلال و پرسپولیس و تیم ملی نشان داد بازیکنی رزومه دار و شناخته شده در فوتبال ایران است. قطعاً حضور او در کنار جواد نکونام میتواند با اتفاقات مثبتی برای آبی پوشان همراه باشد. کمک و همفکری مهدی به بازیکنان بی‌شک در حفظ آرامش آبی پوشان برای کسب سه امتیاز بازی‌ها با تاثیرات مثبتی همراه خواهد بود. در یک کلام هاشمی نسب یک مهره خوب و گردن کلفت روی نیمکت فنی استقلال محسوب می‌شود.

* دیدار استقلال ملوان را چطور می‌بینید؟

به اعتقاد من تیمی که به دنبال قهرمانی است نباید هیچ تیمی را دست کم بگیرد. امروزه دیگر هیچ تیمی را نمی‌توان به راحتی از پیش رو برداشت و قطعاً با تدابیر کادر فنی استقلال در دومین دیدار خود نیز به قصد کسب ۳ امتیاز بازی خانگی پا به میدان خواهد گذاشت و امیدوارم در این بازی نیز همچون دیدار هفته ابتدایی لیگ با تفاضل گل مناسب ملوان را از پیش رو بردارد.

* حتما خبر دارید این دیدار تماشاگران در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

بله متاسفانه و البته خبر ندارم چه زمانی ورزشگاه آزادی شرایط برگزاری مسابقات با حضور تماشاگران را خواهد داشت اما آنچه مشخص است بازی بدون حضور هواداران هیچ لذتی به همراه نخواهد داشت. امیدوارم هرچه زودتر حضور تماشاگران که  به حق یار دوازدهم تیم محسوب می‌شوند را در ورزشگاه آزادی شاهد باشیم.

* … و حرف آخر؟

آرزوی موفقیت برای جواد نکونام و استقلال را دارم. امیدوارم روند رو به رشدی در بازی‌های آینده شاهد باشیم و همچنین از هواداران عزیز استقلال تقاضا دارم به مدیرعامل جدید زمان لازم را داده تا کارهای خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=9893

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها