سقف قرارداد فقط برای استقلال است؟

هافبک پیشین آبی پوشان گفت: تیم نکونام در چند پست با کمبود بازیکن مواجه است و استقلال بازیکن بزرگ می‌خواهد.

به گزارش دبل استار، یدالله اکبری در خصوص شرایط استقلال بعد از برد مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بدون شک عملکرد استقلال در اولین بازی فصل جدید مقابل صنعت نفت عالی بود. از جمله دلایل موفقیت استقلال در هوای گرم آبادان، ترکیب درستی بود که از سوی نکونام در نظر گرفته شد و باید گفت نکونام در بازی گرفتن از مهره بهتر از ساپینتو عمل کرد و دانش او خیلی بالاتر از مربی پرتغالی است.

وی افزود: کسب سه امتیاز مقابل تیم خوب صنعت نفت آبادان در حالی برای استقلال رقم خورد که این تیم قبل از شروع فصل مشکلات مدیریتی داشت و هنوز هم دارد. اگر مشکلات مدیریتی بر طرف نشود این تیم در ادامه راه به مشکل می‌خورد. تیم نکونام در چند پست با کمبود بازیکن مواجه است و استقلال بازیکن بزرگ می‌خواهد چراکه دیگر رقبا مثل پرسپولیس، سپاهان و تراکتور بازیکنان بزرگ و باتجربه‌ای را در اختیار دارند ولی تیم نکونام بازیکن بزرگی را جذب نکرده است.

اکبری خاطرنشان کرد: متاسفانه مدیریت باشگاه عملکرد خوبی نداشته و ندارد. برای استقلال سقف قرارداد گذاشته اند و چند بازیکن نتوانستند قرارداد خود را ثبت کنند ولی دیگر تیم‌ها بدون مشکلی قرارداد بازیکنان را بالالی سقف هم بستند. ظاهرا سقف قرارداد فقط برای تیم استقلال اعمال شده است و دیگر تیم‌ها مصونیت دارند.

هافبک اسبق آبی پوشان در خصوص بازی ابوالفضل جلالی نیز گفت: استقلال در فصل گذشته بابت استفاده نکردن صحیح از این بازیکن خیلی ضرر کرد. او بازیکن ملی پوشی بود که در جام جهانی هم عملکرد بسیار خوبی در چناح چپ داشت و معلوم شد که ساپینتو فقط به خاطر لج بازی، بی جهت این بازیکن را نیمکت نشین و حتی به او ظلم کرد. جلالی در آبادان سرشار از انگیزه بود و روی دو گل استقلال تاثیر بود و مطمئن باشید در این فصل جلالی یکی از ستارگان لیگ خواهد بود.

اکبری در پایان با اشاره به بازی هفته دوم استقلال مقابل ملوان که قرار است در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، گفت: این دیدار برای استقلال خیلی مهم است و نکونام بهتر از هر کسی می‌داند با چه ترکیبی به میدان برود. آبی پوشان اگر مثل بازی قبل باهوش باشند و فقط تمرکز خود را در میدان بگذارند باز هم پیروز می‌شوند و هر ۳ امتیاز را کسب می‌کنند. با پیروزی مقابل ملوان شرایط استقلال بهتر خواهد شد و انگیزه بازیکنان نیز برای ادامه لیگ بالا می‌رود ولی همانطور که گفتم تیم نیاز به تقویت دارد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=9891

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها