استقلال نکونام فراتر از انتظار 

تیم جواد نکونام مقابل پرسپولیس فراتر از انتظار ظاهر شد.

به گزارش دبل استار، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر استقلال و پیروزی دیدار معوقه هفته پنجم لیگ برتر را انجام دادند که با تساوی یک بر یک این بازی به پایان رسید و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

یکی از اتفاقات خوبی که در بازی امروز افتاد این بود که تیم جواد نکونام بسیار فراتر از انتظار ظاهر شد نکونام تیمی را ساخته که با توجه به کمبود نفراتی که دارد انتظارات را به خوبی برآورده کرده است.

دست خالی نکونام در این رقابت‌ها بر هیچکس پوشیده نیست همه می‌دانند که ‌آبی ها از کمبود بازیکن رنج می‌برند و نکونام بارها این موضوع را عنوان کرده بود.

آن چیزی که در دربی امشب مشهود بود اشتباهات پررنگ داوری در بازی‌های استقلال بود که بارها و بارها و بارها همه آبی‌ها از آن گله و شکایت داشتند و آن امروز بر همه اثبات شد.

اینکه چه اتفاقی رخ می‌دهد که در چندین و چند صحنه دور آنقدر ضعیف عمل می‌کند که راهی جز وارد شدن وار دیده نمی‌شود در بازی امروز بدون شک سه خطای پنالتی برای استقلال گرفته نشد که حتی با وجود وار هم داور از آنها چشم پوشی کرد.

امروز اثبات شد که زمانی که هواداران و مسئولان استقلال همه فریاد می‌زدند که لطفاً وار را به فوتبال ایران وارد کنید بی دلیل نبوده است، در هیچ جای دنیا دیده نمی‌شود که در یک بازی فوتبال ۵ الی ۶ بار داور به شخصه وار را چک کند و این خود بی‌سابقه بود.

اما آن چیزی که امروز برای هواداران استقلال بسیار خوشایند بود بازی بسیار خوبی بود که تیم نکونام انجام داد استقلال با بضاعت کمی که دارد نشان داد همه توان خود را برای بازی می گذارد.

استقلال نکونام امروز فراتر از انتظار ظاهر شد خوشبین‌ترین هوادار هم تصور نمی‌کرد که با توجه به دست خالی نکونام استقلال این بازی تماشایی را از خود نشان دهد آبی‌ها در نیمه اول روی چندین صحنه می‌توانستند گل به ثمر برسانند اما با بدشانسی این اتفاق رخ نداد.

زمانی که تیم رقیب دو بازیکن تاپ را از زمین خارج کردند و دو بازیکن بهتر را وارد میدان کردند استقلال هیچ بازیکنی برای تعویض نداشت و روی نیمکت دست نکونام بسیار خالی بود.

به هر حال صد و دومین دربی پایتخت نیز با همه حواشی و جذابیت‌هایش به پایان رسید و دو تیم به تساوی رضایت دادند.

 

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12974

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها