تقویت استقلال واجب‌تر از نان شب در نیم فصل

استقلال برای نیم فصل دوم نیاز مبرم به چند بازیکن تخصصی دارد.

به گزارش دبل استار، استقلال این فصل به حدی دچار مشکلات بود و دستان سرمربی استقلال خالی بود که مدیریت و هواداران هم هیچ امیدی به این تیم نداشتند، اما تنها کسی که قاطعانه از ابتدا اعلام کرد که با همین نفرات هم تا آخر می جنگد و مدعی خواهد بود، جواد نکونام بود.

جواد نکونام یک سرمربی باتجربه، خاص، سخت کوش، دارای فلسفه مربیگری و از همه مهمتر تسلیم نشدن از خصوصیات بارز جواد نکونام و تیمش می باشد و نکته مهم‌تر اینکه نکونام در انتخاب دستاریارانش هم از کسانی استفاده می کند که خصوصیات خود را داشته باشند.

استقلال در دیدار فولاد نشان داد که در قسمت جلو همانگونه که خود نکونام هم در مصاحبه بعد از بازی با فولاد هم اعلام کرد که تیمش از نظر فنی و بازیکنی که مثلا مانند قایدی بازی را دراورد، بی بهره‌ است.

در دیدار با پیروزی هم همه دیدند که دستان نکو در خط دفاعی خالی خالی است و این پیامی برای مدیریت باشگاه می باشد که از همین اکنون بفکر تقویت تیم برای نیم فصل باشند.

استقلال برای نیم فصل اگر سلیمی و مرادمند هم برسند به یک مدافع دیگر نیاز دارد و به غیر از مدافع به یک هافبک طراح و یکی دو وینگر تکنیکی بسیار نیازمند می باشد.

استقلال اگر در نیم فصل بتواند با حداقل ۳ بازیکن مهم و حیاتی برای برطرف کردن مشکلات خود به توافق برسد و آنها را جذب کند، بدون تردید وضعیت استقلال و جواد نکونام خیلی با نیم فصل اول متفاوت خواهد بود.

نکونام با همین بازیکنان هم نتایج خوبی گرفته و هواداران استقلال متفق‌القول قبول دارند که دستان نکونام در استقلال خالی می باشد و او با وارد کردن انگیزه و تلاش به تیم خود چنین نتایجی گرفته است.

علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال باید از هم اکنون به فکر تامین منابع مالی و خرید بازیکنان مورد نظر نکونام برنامه ریزی کند تا در دقیقه ۹۰ به بن بست نرسد.

 

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12975

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها