وساطت رییس فدراسیون کشتی در دیدار علی خطیر و جوادنکونام

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: رئیس فدراسیون کشتی کار قشنگی کرد و قدم خیر برداشت.

به گزارش دبل استار،منصور رشیدی در خصوص وساطت رئیس فدراسیون کشتی برای دیدار علی خطیر و جواد نکونام، اظهار داشت: کار قشنگی انجام شد. دبیر و جمعی از کشتی گیران مانند حسین یزدانی قدم خیری برداشتند که از نظر من کار زیبایی بود. خطیر و نکونام هر دو برای پیشبرد یک تیم زحمت می‌کشند. باید در کنار هم باشند تا بتوانند به بهترین شکل این کار را انجام بدهند.

پیشکسوت استقلال درمورد اینکه به نظر می‌رسد برخی جریانات مجازی از این اتفاق ناراحت شده‌اند، گفت: من تنها چیزی که از روز گذشته دیدم این بود که پهلوانان پادرمیانی کردند و این اتفاق خوب افتاد. چیزی در مورد ناراحتی دیگران نخوانده‌ام و نمی‌دانم چه کسی ناراحت شده اما در کل ممکن است افرادی که منافعشان در خطر باشد ناراحت باشند. شاید برخی دوست ندارند خطیر و نکونام در کنار هم باشند.

وی در خصوص حضور برخی پیشکسوتان در تمرین استقلال، گفت: به من اطلاعی ندادند اما فرقی ندارد. مثل اینکه ما هم بودیم. من هم از این اتفاق خوشحالم. به هرحال تیمی که این همه هوادار دارد باید سروسامان بگیرد. این تیم حدود ۳۰ میلیون هوادار دارد و همه در کنار هم، در صلح و صفا باید کاری کنیم که دل هواداران شاد شود.

رشیدی در مورد تاثیر اتحاد مدیریت و کادرفنی تیم روی روند استقلال، عنوان کرد: با این شرایط صددرصد می‌توان خیلی کارها انجام داد. در این مدت دیدیم که هرکسی ساز خودش را می‌زد. از ارکستری که هرکسی ساز خودش را می‌زند، آهنگ زیبایی شنیده نمی‌شود. این تیم ریشه دارد و وارد ۷۸ سالگی شده است. به همین مناسبت مراسمی هم برگزار شد و از ما تقدیر کردند. آنجا به ما گفتند که قرار است تمرینات از سرگرفته شوند و ما هم خوشحال شدیم. یک پیراهن هم به ما دادند که برایم خوشحال کننده بود. قرار است توجه بیشتری به پیشکسوتان شود که اتفاق خوبی است و همه باید برای موفقیت استقلال در کنار هم باشیم.

وی افزود: با اینحال استقلال باید از نظر مالی تقویت شود. وزیر می‌تواند خیلی کمک کند تا مشکلات حل شوند. هنوز بخش زیادی از مطالبات سال قبل بازیکنان باقی مانده و باشگاه هم از نظر بودجه دچار کمبود است. حالا اسپانسر جدیدی پیدا شده که اخیرا کمکی داشته و توانستند بخش از قراردادهای امسال را بدهند. امیدوارم از این پس شرایط بهتر و بهتر شود. همه باید در کنار هم تلاش کنیم تا استقلال نتایج مورد دلخواه هوادارانش را کسب کند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11064

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها