نقش مهم نکونام برای بازسازی ارسلان؛

هانگژو برای گیتاریست آبی خوش یُمن نبود

هر چند مطهری در بازی های هانگژو دو گل به ثمر رساند اما این ناکامی امیدها در مرحله یک چهارم نهایی قاعدتا بر روحیه او اثرگذار بوده است زیرا تلاش‌هایش به ثمر ننشست.

به گزارش دبل استار، ارسلان مطهری که در بازی‌های آسیایی هانگژو تیم امید را همراهی کرد، در دو بازی موفق به گلزنی شد و تقریبا تمامی دیدارها را در ترکیب ثابت قرار داشت.

اگرچه مطهری در این بازی‌ها دو گل به ثمر رساند اما این ناکامی امیدها در مرحله یک چهارم نهایی قاعدتا بر روحیه او اثرگذار بوده است زیرا تلاش‌هایش به ثمر ننشست.

پس از حذف تیم امید در هانگژو و بازگشت آنها به ایران، از فردا(پنجشنبه) لیگ برتر از سر گرفته خواهد شد که هفته هفتم را استقلال، شنبه به مصاف مس رفسنجان می‌رود و آبی‌های ملی‌پوش تنها دو روز فرصت دارند تا خود را به آمادگی کامل رسانده و ماجرای حذف تیم امید را فراموش کنند تا این جریان اثر منفی بر عملکرد آنان در بازی‌های لیگ برای استقلال نگذارد و روند نتیجه‌گیری این تیم را مختل نسازد.

در این میان اما نقش سرمربی استقلال برای بازیابی روحیه ارسلان مطهری اساسی و تعیین کننده است چرا که تلاش های کاپیتان و مهاجم استقلال در صعود و کسب مدال تیم امید نافرجام ماند و حالا نکونام باید این مهاجم خود را دوباره بسازد و راهی میادین کند.

علاوه برا اینکه نکونام نقش به‌سزایی در بهبود شرایط ارسلان مطهری دارد اما تلاش خود او نیز موثرتر واقع خواهد شد چرا که در این شرایط و عدم مهاجم شش دانگ و ناآمادگی گوستاوو بلانکو خرید جدید آبی‌ها، ارسلان به نوعی در خط حمله استقلال بیشترین مسئولیت را دارد.

 

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11185

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها