مروری بر هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا؛

بارسا و سیتی منتظر صعود بدون دردسر

برنامه دومین هفته مسابقات لیگ قهرمانان اروپا پیگیری شد.

به گزارش دبل استار، شب دوم از هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا با انجام ۸ بازی در ۴ گروه مختلف برگزار شد که در مهمترین بازیها بارسا و سیتی به دومین برد خود رسیدند و نیوکاسل بعد از سالها در اولین بازگشتش به لیگ قهرمانان اروپا، پاری‌سن‌ژرمن را گلباران کرد. ما در این گزارش به مرور بازی‌های شب دوم از هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در چهار گروه ۵تا۸ خواهیم پرداخت.

گروه E

در گروه پنجم لیگ قهرمانان اروپا در شب دوم که چهارشنبه شب برگزار شد، اتلتیکو مادرید با نتیجه ۳بر۲ فاینورد روتردام از هلند را شکست داد و سلتیک با نتیجه ۲بر۱ مغلوب سلتیک گلاسکو خواهد شد. در هفته سوم فاینورد میزبان لاتزیو خواهد بود و اتلتیکو مادرید به مصاف سلتیک در گلاسکو خواهد رفت. در جدول اتلتیکو مادرید، لاتزیو ۴ امتیاز دارند و فاینورد ۳ و سلتیک بدون امتیازند.

گروه F

در گروه ششم لیگ قهرمانان اروپا نیوکاسل در اولین میزبانی با نتیجه ۴بر۱ پاری‌سن‌ژرمن خواهد رفت و دورتموند و میلان در آلمان بدون گل مساوی شدند. در هفته سوم این رقابت‌ها، نیوکاسل به مصاف دورتموند خواهد رفت و پاری‌سن‌ژرمن میزبان میلان خواهد بود. در جدول این گروه نیوکاسل در کمال تعجب ۴ امتیازی و در صدر است و پاری‌سن‌ژرمن، میلان و دورتموند ۳و۲و ۱ امتیازی در رده‌های دوم تا چهارم جدول رده‌بندی گروه ششم قرار دارند.

گروه G

در گروه هفتم لایپزیش میزبان قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، سیتی بود که با نتیجه ۳بر۱ بازی به نفع سیتی شد و در دیگر دیدار ستاره سرخ بلگراد و یانگ بویز ۲بر۲ مساوی شدند. در هفته سوم لایپزیش میزبان ستاره سرخ بلگراد خواهد بود و یانگ بویز میزبان منچسترسیتی خواهد بود. در جدول این گروه منچسترسیتی ۶ امتیازی، لایپزیش ۳ و دو تیم ستاره سرخ و یانگ بویز هر کدام یک امتیاز دارند. در این گروه سیتی مدعی اول صعود با این برد خواهد بود.

گروه H

گروه آخر لیگ قهرمانان اروپا برای هواداران فوتبال ایران در چهارشنبه شب مهمترین گروه بود که پورتو با مهاجم ایرانی خود یعنی مهدی طارمی با یک کل مغلوب بارسلونا شد. طارمی یک گل دیدنی به ثمر رساند که آفساید اعلام شد و گرنه بهترین گل این هفته اروپا می شد.در دیگر بازی آنتورپ میزبان شاختار اوکراین بود که این بازی با نتیجه ۳بر۲ بسود شاختار به پایان رسید. در هفته آخر دور رفت، بارسلونا میزبان شاختار و آنتورپ از پورتو پذیرایی خواهد کرد. در جدول بارسا با ۶ امتیاز مدعی اول صعود خواهد بود و تیم‌های پورتو و شاختار ۳ امتیازی و آنتورپ با دو شکست و بدون امتیاز در قعر جدول گروه آخر این رقابت‌ها قرار دارد.

به هر حال با توجه به دو بازی برگزار شده فعلا بارسا و سیتی با دو برد ۶ امتیازی و مدعی اول صعود از گروه‌های خود هستند و باید منتظر ادامه دیدارها در هفته اول آبان ماه و بعد از فیفادی بعدی خواهیم بود. لیگ قهرمانان اروپا مثل همیشه هر هفته نسبت به هفته قبل تر، حساس‌تر و دیدنی تر خواهد شد.

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11187

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها