علیرضا اکبرپور مطرح کرد؛

امیدواری به قهرمانی استقلال با جواد نکونام

به گزارش دبل استار، علیرضا اکبرپور در مورد شرایط استقلال در آستانه هفته دوم مسابقات لیگ برتر گفت: استقلال در هفته اول برد بسیار مهمی را به دست آورد و با توجه به اتفاقاتی که در تمرینات پیش‌فصل رخ داد خیلی‌ها تصور نمی‌کردند که شاگردان جواد نکونام در آبادان آن نمایش عالی را به اجرا بگذارند. خوشبختانه با این پیروزی استقلال در وضعیت بسیار خوبی قرار گرفت.

وی درباره اینکه آیا آبی‌پوشان می‌توانند در این فصل مدعی جدی قهرمانی باشند، تأکید کرد: من به قهرمانی استقلال با جواد نکونام امیدوار هستم، چون او به خوبی تیمش را کنترل می‌کند و روی بازیکنان اشراف کامل دارد. نکته مهم در استقلال اتحاد و همدلی بازیکنان است و از طرفی نکونام هم جزو مربیانی است که به اندازه کافی تجربه دارد و به فوتبال تیمی اهمیت می‌دهد.

اکبرپور راجع به اختلافی که بین نکونام و خطیر به وجود آمده است، تصریح کرد: متأسفانه در سال‌های مختلف با چنین بحرانی مواجه بودیم و معتقدم اختلاف بین سرمربی و مدیرعامل به شدت به تیم ضربه می‌زند. امیدوارم این مسائل هرچه زودتر برطرف شود.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد حضور مهدی هاشمی‌نسب در استقلال به تسنیم اظهار داشت: او یک استقلالی متعصب است و بدون شک می‌تواند انگیزه زیادی به بازیکنان بدهد. امیدوارم استقلال با این کادر فنی و بازیکنانی که در اختیار دارد یک فصل فوق‌العاده را رقم بزند. اگر چند بازیکن موردنظر نکونام به این تیم اضافه شوند قطعاً استقلال روزهای خوبی را تجربه خواهد کرد.

منبع خبر : پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد،‌ به قهرمانی این تیم با جواد نکونام امیدوار است.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=9946

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها