استقلال زیر سنگین ترین آتش رسانه ای

حالا دشمنان استقلال به هر ابزاری برای ایجاد وقفه در مسیر موفقیت این تیم چنگ زده اند.

هومن جعفری – سردبیر دبل استار:

پیش از اغاز، عذرخواهی بابت استوری هایی که به جای عکس در اسلایدر این پست قرارداده شده. پیش از اینکه حواسم به فرم باشد، تمام تمرکزم روی محتوا رفت و وقتی فهمیدم این استوری ها برای اسلایدر خوب نیست که دیگر همه اش را نوشته بودم. تمام این تصاویر استوری شده اند و می توانید متن کاملش را بخوانید.
اما نکته اول.
استقلال، زیر سنگین ترین آتش رسانه ای ممکن است. کلید واژه ها به اندازه خود واژه جعل، جعلی هستند خاصه این دومی که امروز منتشر شد و حقا مرغ پخته را به خنده می اندازد. جعل در اجاره! بهانه ها نخ نماتر از آن هستند که بخواهیم به آنها بپردازیم. وقتی برای طرف توضیح می دهیم و حرف خود را تکرار می کند، یعنی دنبال بازی دیگری است.
نکته دوم.
پشت ایده واژه جعل، دو تا سه هدف قرار دارد. به هم زدن جو و گل الود کردن برکه برای اثرگذاری روی رای پرونده دوگانه کسرامتیاز از استقلال/پرسپولیس! یکی دیگر برهم زدن جو استقلال قبل از بازی با گل گهر و سومی زدن انگ به باشگاه. درست مثل آن جادوگر که به فرهاد مجیدی مربوط کردند هدف تخریب و انگ چسباندن بود.
نکته سوم.
چشم انداز استقلال هفته های بعد، می تواند رویایی باشد. باز کردن پنجره با پول های بلوکه شده در فیفا. ورود به بازار نقل و انتقالات. توافق با سیلوا و تقویت خط دفاع و خریدهای دیگر. اضافه کردن اسپانسر بعدی هم جدی است. تشکر رسمی نکونام از خطیر در کنفرانس هم میخ آخر بود بر تابوت مطرح کردن اختلاف این دو. آنها که تاکید می کردند هر وقت نکونام از خطیر تشکر کرد، از او حمایت می کنند، حالا در عمل انجام شده قرار گرفته اند.
این تصویر را چه کسانی دوست ندارند؟ تصویر استقلال در ارامش، دارای قرارداد با اسپانسر بعدی، نقد کننده طلب هایش از فیفا و تقویت شده در بازار.
سپاهان و پرسپولیس نفرات اول این صف هستند. رقبا. اینها رو دررو
می جنگند. دشمنان سایه وار هم داریم. نینجاهای خنجر از پشت زن! قهرمانی زوج خطیر/ نکونام برای فوتبال ایران دو رقیب و مدعی می تراشد. خطیر برای ریاست فدراسیون و نکونام برای سرمربیگری تیم ملی! نه در یک سال بعد که دورتر! با این همه رقبای این دو نفر برای آن صندلی آرمانی، بیکار نمی نشینند. این بازی، مافیایی تر از آن است که حتی بتوانید ابعاد پیدایش را ببینید چه برسد به ابعاد پنهانش! می خواهم بدانید بخشی از این حملات، ربطی به جلوگیری از قهرمانی استقلال ندارد. پست های بعدی این دو را نشانه رفته اند!
نکته چهارم.
استقلال حالا دو تا سه رسانه ای درون گروهی نسبتا همسو دارد اما هنوز رسانه ندارد. جسته و گریخته کارهایی صورت می گیرد.
ادامه در کامنت ها!

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13181

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها