جلسه مشترک خطیر و نکونام با وساطت دبیر ؛

مگر استقلال بزرگتر ندارد؟

جواد نکونام و علی خطیر با وساطت و پادرمیانی علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی به اختلافات خود پایان دادند.

حضور مشترک خطیر و نکونام در گذشته تصاویری منتشر شد که گویای این بود جواد نکونام و علی خطیر با وساطت و پادرمیانی علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، این دو نفر با اختلافات خود پایان داده‌اند که البته هنوز مدیرعامل و سرمربی استقلال در رابطه با جلسه دیروز واکنشی از خود نشان نداده‌اند.

چند ماه گذشته و با روی کار آمدن علی خطیر به عنوان مدیرعامل استقلال، به دفعات صحبت از اختلافات او با جواد نکونام شد و حتی سرمربی استقلال با آمدن روی خط تلفن برنامه فوتبال برتر و مطرح کردن برخی موارد، مُهر تاییدی به این ماجرا زد.

اگر چه مدیرعامل باشگاه در این مدت بیش از صحبتی انجام داده باشد سکوت کرده است اما رخ داد برخی مسائل نه تنها باعث ناراحتی سرمربی استقلال، بلکه هواداران رانسبت به شرایط تیم نگران کرد و در واقع این عدم هماهنگی و تعامل مدیر و سرمربی از علل مهم این روزهای استقلال شده است.

اینکه روز گذشته علیرضا دبیر با دعوت از خطیر و نکونام، به اصطلاح سعی در آشتی دادن این دو نفر داشت، در باطن عمل ناپسندی نبوده و نیست اما آنچه که باعث انتقاد از این اتفاق می‌شود این است که مگر ورزش ایران در بیست و یا سی سال گذشته سیر می‌کند که مسائل و مشکلات نه با فکر و تدبیر، که با وساطت دیگران حل و فصل شود؟ از آن گذشته اگر قرار بود راه پایان دادن به کینه و قهر مدیرعامل و مربی استقلال از این سمت عبور کند، بهترین گزینه پیشکسوتان باشگاه بودند. کسانی که پیش از این هم جلسه برگزار کرده و مدعی بودند سعی در کمک به بهبود شرایط فعلی باشگاه دارند اما نهایت حضور پررنگ آنها تنها در مراسمات است.

چیزی که یک باشگاه برای در پیش گرفتن مسیر پیشرفت نیاز دارد، حل کردن مسائل در درون باشگاه است. اتفاقی که پیش از آغاز فصل جدید برای استقلال رخ داده مورد پسند هیچ یک از هواداران استقلال نبوده و نیست و پیش از این انتظار می‌رفت تا خطیر و نکونام با یکدیگر به صلح برسند که این اتفاق از جانب هیچ یک از آنان رخ نداد و پای رئیس فدراسیون کشتی به میان آمد.

 

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11085

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها