آرامش‌ سلاح پنهانی استقلال در کسب پیروزی‌های متوالی

بردهای متوالی استقلال ماحصل آرامش و اتحادی است که در تیم به وجود آمده است.

به گزارش دبل استار، استقلال در حالی موفق شد آلومینیوم اراک را شکست دهد و ششمین پیروزی خود را در این فصل جشن بگیرد که تحت تأثیر جنگ رسانه ای رقیب دیرینه خود قرار نگرفت و با حرفه ای گری مدیریت و کادر فنی، بازیکنان بدور از مسائل حاشیه ای و با آرامش کامل پا به میدان رقابت گذاشتند و با برد خود شیرینی بزرگی را به هواداران آبی پوش هدیه دادند.

مهمترین عنصر و اسلحه ای که استقلالی ها امروزه و در هر نبردی با خود حمل می‌کنند را می توان در آرامش و اتحادی که در همه ارکان باشگاه به وجود آمده است را به وضوح دید که بعد از کنار گذاشتن اختلافات در چهارمین بازی خود به ‌صورت متوالی پیروز شدند.

شاید استقلال در فصل نقل و انتقالات آن طور که باید و می خواست نتوانست نیازهای کادر فنی را برآورده کند و ضعف های خود را با خرید بازیکن جدید در آن پست پوشش دهد و ترمیم کند اما با اتحاد، غیرت و تعصب مثال زدنی که بازیکنان این تیم از کاهش قرارداد خود بگیر تا از خودگذشتگی مهرداد محمدی و رهبری روزبه چشمی در میدان جای همه آن ها را به خوبی پوشش داده است و این بازیکنان را سزاوارترین و بهترین برای پوشیدن پیراهن آبی دانست.

بهترین ورژن استقلال را می شود این فصل در ساق پا و تلاش و جنگندگی تکاتک بازیکنان این تیم به خوبی مشاهده کرد که تنها تمرکز خود را روی موفقیت استقلال گذاشتند.

ماحصل موفقیت یک تیم را می‌توان در آرامش و اتحادی که از ارکان مدیریت تا روی سکو ها به درون زمین انتقال داده شود را جستجو کرد.

 

منبع خبر : صابر مهدویان

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11886

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها