وقتی پرده ها برافتادند 

بعد از بازی پرسپولیس و النصر مسئولان ایرانی و عربستانی از کیفیت بد چمن استادیوم آزادی گلایه داشتند.

به گزارش دبل استار، بعد از بازی دیشب النصر و پرسپولیس که با برتری النصر در استادیوم آزادی همراه شد، همه بازیکنان النصر از کیفیت پایین چمن استادیوم آزادی گلایه داشتند و در مصاحبه های خود اعلام کردند که فقط به پایان بازی و سالم بیرون آمدن از زمین فکر می کردند.بعد از بازی همه مسئولان ایرانی و عربستانی از کیفیت بد چمن استادیوم آزادی گلایه داشتند و امید عالیشاه در مصاحبه بعد از بازی گفت: «شرم‌آور بود که مقابل تیم بزرگی مثل النصر با ستاره‌هایش در این زمین بازی کنیم. النصری‌ها از ما می‌پرسیدند که مزرعه است یا زمین چمن؟!»

اما وقتی در برنامه فوتبال برتر مجری برنامه از رضا شاهرودی درباره کیفیت چمن آزادی پرسید، او در جواب گفت که اتفاقا این چمن برای پرسپولیس بسیار بهتر است و به ضرر بازیکنان النصر است که بر روی چمن مخملی و روی زمین بازی می کنند و ما به این زمین ها و چاله چوله ها عادت داریم.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در مصاحبه بعد از بازی طبق معمول از همه چیز و همه کس ایراد گرفت و باز فاز یک روشنفکرنما را گرفت که انگار کسی او را نمی شناسد و بالاخره صحبت های شاهرودی که ما بر روی این چمن ها بهتر بازی می کنیم را مسئول چمن ورزشگاه آزادی در مصاحبه ای تایید کرد.

عسگریان سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: نگهداری چمن ورزشگاه را به درخواست باشگاه پرسپولیس تا شروع بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در اختیارشان گذاشته بودیم. با درخواست پرسپولیس چمن در اختیار بزرگواری قرار بگیرد که مدیریت چمن ورزشگاه محل تمرین پرسپولیس(ورزشگاه کاظمی)را برعهده دارد تا چمن آزادی را به شرایطی برساند که مورد تأیید پرسپولیس است. بچه‌های ما با فرمان مسئول پرسپولیس، چمن را نگهداری کردند. این بزرگوار دو روز قبل از بازی با النصر عربستان و هم قبل و بعد بازی گفته بود شاید چمن به لحاظ شکلی زیبایی نداشته باشد اما ابعاد، کوتاهی و بلندی زمین مناسب است. این تغییرات با نظر مسئولی که پرسپولیس معرفی کرده بود، اعمال شد.به هر حال با صحبت های عسگریان مشخص شد که باشگاه پرسپولیس بر روی استادیوم آزادی و اینکه چمن چجوری برای روز مسابقه هم باشد، تصمیم گیرنده بوده و دلیل این که چمن پر از چاله بوده، کار باشگاه پرسپولیس و کادرفنی آنها بوده و این چمن در این بازی ترابی و امیری را مصدوم کرد و بازیکنان النصر با همین چمن هم برنده شدند تا آقایان دیگر از بد بودن چمن ایراد نگیرند و همه به خوبی فهمیدند که وقتی پرده ها برون افتد، ماهیت افرادی که سیس روشنفکری را می گیرند، به خوبی مشخص می شود. در پایان باشگاه پرسپولیس با پرداخت ده درصد بعد از روز شکست به حساب بازیکنان دیگر بهانه و فاز نداشتن پول و بدهی به رستوران را نمی توانند، بگیرند و در حالی که آنها بقول مدیریت باشگاه شان هیچ اسپانسری ندارند، چگونه در یک ماه ۲۰درصد پول بازیکنان خود را پرداخت کرده اند.

 

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10890

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها