سایه روشن‌های سکوت خطیر

استقلال در یک دهه اخیر هیچ وقت فصل را با آرامش و ثبات آغاز نکرده است‌.

به گزارش دبل استار، استقلال در یک دهه اخیر هیچ وقت فصل را با آرامش و ثبات آغاز نکرده است‌. استقلال در یک دهه اخیر هر سال با کادرفنی جدید فصل را آغاز کرده و مدیریت باشگاه هم ثبات بهتری نسبت به کادرفنی نداشته است.استقلال اما در یک دهه اخیر یک مشکل دیگر هم داشته که آن، اختلاف مدیرعامل و کادرفنی بوده است. استقلال در ادوار گذشته هم چنین مشکلاتی داشته که از مهمترین آنها می توان به اختلافات واعظ آشتیانی با قلعه‌نویی، سعادتمند و مددی با مجیدی، فتح‌الله‌زاده و ساپینتو و در آخرین مورد، اختلاف علی خطیر و جواد نکونام با یکدیگر می باشد که این اختلاف از روزهای اول سرمربیگری نکونام و به مدیریت رسیدن علی خطیر خیلی زود آغاز و یک جنگ علنی و رودررو شده است.

مشکل نکونام و خطیر از نقل‌وانتقالات شروع شد و خیلی زود این آتش فوران کرد و به همه جا رسید. نکونام لیست بازیکنانی که به آن احتیاج دارد را به خطیر داد تا به خدمت بگیرد، اما خطیر به بهانه نداشتن بودجه و به حد نصاب رسیدن سقف بودجه، هر بار از خرید بازیکن سر باز زد و کار به جایی رسید که نکونام مجبور شد بازیکنانی که از لیست کنار گذاشته بود را برگرداند.خطیر دوست داشت همه ریز و درشت خرید بازیکن از طرف او صورت بگیرد که همه فوتبالی ها می دانستند که نکونام سرمربی نیست که زیر بار بازیکن سفارشی برود.بعد از شروع لیگ و تا پایان هفته چهارم که بخاطر فیفادی، بازی ها تعطیل شد، نکونام در هر مصاحبه از باشگاه و بخصوص مدیریت آن بخاطر نخریدن بازیکن گلایه می کرد و او اعلام کرد که یا دو بازیکن خارجی باید خریده شود یا تا نیم فصل با همین تیم ادامه می دهد.باشگاه فعلا یک بازیکن خارجی خریده و باید منتظر ماند که آیا خرید دیگری خواهد داشت یا یک جنگ دوباره بخاطر این بین دو نفر شروع خواهد شد.

در مدتی که نکونام با مصاحبه هایش از کمبود بازیکن و فروش بعضی بازیکنان مانند برزگر و سعیدی فر بدون اجازه او گفت، اما هنوز خطیر مصاحبه نکرده و هواداران استقلال هنوز راز سکوت خطیر را نفهمیده اند که چرا او سکوت پیشه کرده است.سکوت خطیر چند نکته مثبت و منفی دارد. نکته مثبت اول در عدم مصاحبه خطیر این است که جو بین هواداران، تیم، کادر فنی را متشنج نمی کند. نکته دوم این است که راه را برای بازگشت و آشتی باز نگه داشته است. نکته سوم اینکه آب به آسیاب دشمنان استقلال که دنبال حاشیه برای استقلال می باشند، نریزد. نکته چهارم این که وقتی تیم در مسیر نتیجه گیری است و نتوانسته یاری برا تیم شود، لااقل باری هم برای تیم استقلال نشود.

از نکات منفی این است که با عدم مصاحبه خود، هواداران را نگران و آشفته کرده است. با عدم مصاحبه باعث شده که هواداران از وضعیت حال و آینده باشگاه بی خبر باشند. با سکوتش باعث کدورت بیشتر و فاصله بین خود با کادرفنی و هواداران شده است. اینها چند نمونه از نکات مثبت و منفی درباره سکوت علی خطیر می باشد. هواداران استقلال به خوبی آگاهند که دشمنی مدیریت ها با کادرفنی ها در گذشته، فقط باعث شده که استقلال چند قهرمانی را از دست بدهد و دود این جنگ ها فقط به چشم هواداران می رود و این هواداران می باشند که قرارداد دلی با استقلال بسته و هیچ وقت استقلال را رها نمی کنند‌. به هر حال خطیر دیر یا زود سکوت خود را خواهد شکست و امیدواریم که شکستن سکوت او باعث یک حاشیه بزرگ در مجموعه بزرگ استقلال نشود.

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10458

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها