حسینی، قلعه بان اول لیگ برتر 

حسینی فصل بیست و یکم در کنار ۳ دفاع مستحکم خود نقش بسیار پررنگی در بردهای این فصل داشته است.

به گزارش دبل استار، هواداران استقلال به این باور رسیده اند که حسینی این فصل مثل فصل بیست و یکم در کنار ۳ دفاع مستحکم خود نقش بسیار پررنگی در بردهای این فصل خود داشته است. سید نشان داده که او هر وقت در استقلال یک رقیب خوب و آماده‌ داشته باشد، او نیز با تمرکز و آمادگی خود نقش پررنگ بیشتری در درون دروازه استقلال داشته است.

سیدحسین حسینی در این فصل تنها بازیکن استقلال بوده که در تمام ۹ بازی بطور کامل برای استقلال به میدان رفته است و او در این ۹ بازی ۶ بازی دروازه خود را بسته نگه داشته است و در ۳ بازی ۵ گل دریافت کرده که بر روی هیچ کدام از گل‌های دریافتی در این فصل مقصر نبوده است.

سید با تجربه زیادی که در این سالها در لیگ برتر و تیم بزرگ استقلال کسب کرده است، بعنوان کاپیتان و بزرگتر بازیکنان، نقش پررنگی در آرامش و اتحاد تیمی در درون زمین برای بازیکنان استقلال و بخصوص جوانان و تازه واردها داشته است.حسینی در دیدار با تراکتور با چند سیو و عکس العمل دیدنی نشان داد که خیال نکونام این فصل از درون دروازه راحت است و هواداران هم با حمایت گسترده خود نقش‌ پررنگی در آمادگی این فصل داشته‌اند.

استقلال با پیروزی در مقابل تراکتور و حسینی با بسته نگه داشتن دروازه خود در این دیدار با ۶ کلین شیت در صدر بیشترین کلیت شیت در این فصل بوده و اگر بیرانوند هم بتواند در بازی سخت مقابل سپاهان دروازه خود را ببندد، با حسینی در عدد ۶ برابر می شود.

به هر حال در بردهای استقلال این فصل نقش سیدحسین حسینی غیر قابل انکار می باشد و او اگر در تمام طول فصل در کنار خط دفاعی مستحکم استقلال بتواند همینجور آماده و مطمئن عمل کند، هم در جام ملت‌های آسیا حضور خواهد داشت و هم نقش پررنگی در صدرنشینی و قهرمانی استقلال اگر همینطور پیش بروند، خواهد داشت.

منبع خبر : محسن بهره بردار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12181

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها